21 feb. 2024

DESPRE PASTRAMA MEA DE OAIE FACUTA IN CAsA IN TOAMNA.



Se ia o măsură de malai de țară + 1 măsură pâsat de la Mănăstirea Turnu , se amesteca bine și se pune de mămăligă.
Mămăligă precum cea de pe timpurile străbunicii , vârtoasă, aspră, grosolană .
Se servește cu pastramă de oaie reincalzită in ulei bio mănăstiresc aromat cu usturoi și telemea veche de oaie.
Mmmmm!!!!!

De asemenea ....
Tot cu pastrama am facut si primul gratar.
Primul pe anul acesta.
De data aceasta m-am întrecut pe mine in ceea ce privește pastramizarea cărnurilor de oaie și vită.

De când sunt, nu am reușit o pastramizare mai buna că acum. In ceea ce privește gustul, sarea, maturarea, porționarea condimentelor. Perfecta! Rețeta clasică , ciobănească , ușor îmbunătățită și in forma uscata. .... Fără baiț umed.

Nu sunt arogant și nici nu mi-au "murit" lăudători. Ci pur și simplu sunt UIMIT de ceea ce a ieșit din mâinile mele.












0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: