5 feb. 2023

Socoteli si mancare.



Ar fi trebuit ca astăzi să gătesc vită cu hribi, hrean și sos alb...la cuptor. Iar mâine limba de vita. Dar socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg .

Noaptea trecută am dormit doar vreo 2-3 ore. Nu am mai avut niciun chef de stat in bucătărie ...
Așa că , la cina, am încropit din ce a mai rămas prin frigider .

Carne de la garnița + niste cotlet proaspăt + ceva varză călită cu jumeri .
Mai era și ceva mămăligă rece .... Așa că am feliat-o și am rumenit-o in unsoarea încinsa din cratița tiganeasca.

A ieșit o cină pe cinste. Cum ar spune ăstia mai școliti cu studii alese: o cină "după nekerman". Priviti ce "plating la mare artă" am tras! S-a beșit mireasa! Îmi deschid restaurant fandosit.









0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: