15 oct. 2022

Recomand Berke Shop Izvoare, judetul Harghita.



Au sosit bunătățile din Harghita.
Tocmai au ajuns la ușă delicatesele WOW de la Berke Shop Izvoare .


Livrate in cele mai bune condiții, cu mașina frigorifică, direct la ușă. Fără taxă de livrare.
Seriozitate maximă.
Profesionalism la cele mai înalte standarde.
~~~

A sunat interfonul și am răspuns ...
Când am deschis usa, m-am trezit fata in față cu un uriaș de peste 2 m și peste 120 kg. Un nene de etnie maghiară. Avea o infatisare precum eroii din "Urzeala Tronurilor" , precum paznicii de la turn. Un urias cu infatisare blândă.
As fi coborât eu sa iau coletul de la mașină, dar nu m-a anunțat când era pe drum. De fapt a încercat omul, dar ....
Bietul om încercase să mă sune, însă a făcut-o cu #31# in fața numărului apelat și la mine telefonul este setat sa nu primească apeluri de la numere ascunse. Deci suna , dar lui îi dădea ocupat și mie nu îmi apărea apelul.
Așa că a fost nevoit să urce 4 etaje. 
Cine știe cât a alergat toată ziua ... Am fost atât de surprins și m-a luat atât de repede , încât nici măcar un pahar cu apa nu i-am oferit ... Iar acum am mustrări de conștiință. 
Era foarte grăbit.
Sper că nu s-a supărat pe mine.
~~~


Nu cred că mai are rost sa descriu gustul și cât de gustoase sunt produsele din secuime , din zona Covasna si Harghita. Locația se afla undeva in centrul triunghiului (pe harta) dintre Sovata , Miercurea Ciuc și Odorheiul Secuiesc.
 
Sunt mari maeștri în arta cărnurilor și a mezelurilor.
 
Incepand de astazi, producătorii bunătăților de la #Berke sunt in topul gusturilor mele preferate.
Iar prețurile sunt impresionant de mici , comparativ cu ceea ce găsești în băcăniile din zona noastră. Sunt preturi de producător direct.
 
RECOMAND PE DEPLIN PRODUSELE DE LA BERKE!

Multumesc frumos, #BerkeShopIzvoare ! Sunteți minunați.






























0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: