17 apr. 2022

Pește, mămăliga prăpădește .



Ce am gătit astăzi, în duet cu nevasta?
- Crispy din file de șalău .
- somon la grill .
- sardine la cuptor, in sos tomat cu măsline.

Am curățat împreună cu doamna mea o pungă de sardine de Adriatica (1 kg). Super ușor!
Eu le spintecam cu micunealta mea secretă (care spintecă precum un bisturiu nou nout), iar ea le "dezmăța" cu coada de la lingurița. Solzii i-am curățat cu "deștele" (atât de proaspete au fost) .

Le-am pus la marinat cu sare,dafin, piper, puțin cimbru. Le-am dat folie și le-am lasat așa până la prânz. Apoi le-am stropit cu ulei de măsline, le-am adăugat piper proaspăt măcinat, pulbiber turcesc și le-am dat la cuptor câteva minute. După ce și căpătat putina culoare le-am adăugat o marinata cu roșii și măsline, mustar, usturoi verde, ceapa verde, cimbru și zahăr. Le-am lăsat la foc domol până au fost gata.

Șalăul file se taie fâșiute lungi și se prepara precum crispy din piept de pui.

Somonul doar sare și piper , iar apoi pe grill.













0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: