16 sept. 2018

Road Trip Romania 1 - 7. GPS Goagăl Maps suck . Mănăstirea Cozia. Valea Oltului .


~~~~~~~~

Să-mi bag ...
Cine s-o mai lua după GPS Goagăl Maps .
Din Argeș, după ce am vizitat Vidraru - Poenari - Tabăra Nucșoara - Corbii de Piatră - Curtea de Argeș , am plecat spre Mănăstirea Cozia (Călimănești - Căciulata) și spre Valea Oltului .
Evident, am setat destinația pe GPS-ul Google și am purces la drum .
Abia am reușit să scăpăm de pe un drum forestier de vreo 15 km , peste 3 munți, din Arges până în Vâlcea (spre mănăstirea Cozia).
Nu credeam că mai iesim întregi.
Offroad cu VW din 96....
GPS-ul ne-a dus pe un DRUM JUDEȚEAN care de fapt arăta precum albia unei viituri de după o furtună puternică , plin de bolovani , lat fix cât un autoturism , cu urcușuri și coborâșuri abrupte , prin pustietate.
Nu puteai da cu spatele . Nu puteai intoarce. Obligat mergeai inainte . Si astfel am traversat vreo 3 bucăți de munte . Un adevărat drum pentru offroad .
Nu , nu am fost singurii care s-au lăsat duși de GPS pe acolo . Au mai fost si altii .
Incă nu am avut timp să scot filmările camerei de bord , filmarile cu acea zonă. Pentru moment , vă las aici o filmare a altor ghinionişti ce au ajuns pe drumul respectiv :




*** asa arata iesirea de pe drumul respectiv , cand am ajuns in primul sat, in civilizatie ***



      După drumul forestier de 15 km , peste munți, din Arges până aproape de Cozia... Asfaltul de pe Valea Oltului a fost chiar o surpriză extrem de plăcută.
Evident că nici pe Valea Oltului nu am scăpat de peripeții . :) Ne-am ales cu o mare pietricică în plin parbriz , sărită de la un TIR ce circula din contrasens . Shit happens ...















































0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: