18 aug. 2018

Road Trip Romania 1 - 1. Chestiute mărunte .



Road Trip Romania 1 - intro  (link)


      In mare a fost o călătorie reușită . Am reușit să imi regăsesc pe drum multe amintiri frumoase din copilărie și să imi creez altele noi . 
Insă , ca la orice călătorie , peripețiile au fost destule .

Incă de la plecare am primit "un semn" . :)
Cărat bagajele la mașină ... Pregătit și verificat totul ... Urcat cățel, nevastă , in mașină ...
Când să plecăm , YOK oglinda retrovizoare din parbriz.
M-am frecat la ochi , m-am uitat incă o dată ... Nimic. Ia oglinda de unde nu-i . Rămăsese doar cerculețul negru unde fusese candva lipită pastila oglinzii .
Intr-un final am gasit oglinda. Era sub scaunul pasagerului din dreapta.
Se dezlipise din parbriz.
Era ora 6:30 dimineata . Noroc cu Iulica (o cunostinta) care , intamplator , avea Picătura la el .
Am lipit cu Picătura . A ţinut fix până in ultima  zi de intoarcere acasă . Atunci când să plecăm din Băile Tuşnad , in momentul in care am inchis portbagajul a picat.
Evident, am găsit intr-o benzinărie o soluţie specială de la Loctite si am lipit oglinda buclucaşă din nou.
Până azi nu a mai picat de la locul ei . E bine merci.
Un alt mic incident a avut loc undeva pe Valea Oltului . De la roata unui autoturism de pe contrasens , a sărit o piatră direct in partea dreaptă a parbrizului . Din fericire nu a plecat (inca) nicio fisură , insa a rămas acolo o mică ciobitură.  Vedem la iarnă ...


Zis si făcut.
Am purces la drum.
Am plecat spre Curtea de Arges , pe Târgoviste . 
Eh , neicusorule , pe drumurile din Dâmboviţa şi Arges , dacă nu te omoară starea jalnică a carosabilului mai mult ca sigur te omoară vreun sofer cu numere de DB sau de AG .
De vreo 5-6 ori am trecut ca prin urechile acului . Cei care mă cunosc ştiu sigur că nu din vina mea .

Drumurile din Arges sunt o ruină . Păcat ! Păcat de frumuseţea locurilor . In ceea ce priveste infrastructura rutieră , totul este o ruină .
Incepând cu autostrada Pitesti si terminand cu drumurile nationale din zonă si cu cele judeţene .
Majoritatea nu au mai fost reparate si asfaltate de pe vremea lui Ceausescu . Cel putin aceasta este impresia pe care mi-a lasat-o aspectul lor .
Sosele si drumuri de interes turistic ramase in ruina (Curtea De Arges, Poenari , Barajul Vidraru , Transfagarasan, etc. ) . Socant ! Dacă nu esti atent , iti rupi autoturismul in două .

Ce s-a făcut in ultimii 28 de ani ?  NIMIC . Doar s-a furat , s-a distrus si s-a ruinat.




0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: