14 aug. 2018

Road Trip Romania 1 - intro



     Pe data de 6 august 2018 am luat hotărârea să ne urcăm in căruța personală și să plecăm la drum. Câteva zile prin miezul țării.
Fără cazare rezervată , hotărâți să campăm sau să cerem găzduire acolo unde ne va prinde noaptea .

Doar eu , consoarta și Eva (cățelușa amstaff) .
Inainte cu o zi de plecare am pregătit un minim de chestii necesare, câteva chestii de "supraviețuire" , de comunicare, de haleala rapida, de orientare , acte & permise (pentru câine, pentru auto și pentru niscaiva bunuri supuse unui regim special) și bagajul Evei.

Am marcat pe Google Maps un traseu generic si apoi ... gata de plecare pe urmele pașilor / rotilor din copilărie , pe drumurile parcurse cândva alaturi de mama și de tata, pe potecile batute candva alaturi de colegii din clasele primare , pe urmele locurilor care mi-au lăsat cândva amintiri de neuitat.
Prin inima României , in lumea urșilor și a râșilor , departe de poluare, in legănatul frunzelor, pe susurului apelor , printre șoaptele păsărilor de noapte și prin foșnetul pădurilor .


Am trăit câteva clipe de neuitat, dar si multe dezamăgiri .
Am revăzut locuri de care mi-a fost tare dor . Am visat cu ochii deschiși și am retrăit amintiri extraordinare .

A fost un prim drum ... Să zicem că a fost doar o pregătire pentru ceea ce va urma in lunile următoare .  Vor mai fi și alte astfel de călătorii făcute cu intenția  de a redescoperi România pe care o știam când eram copil și de a vedea ce a mai rămas in urma ultimilor 28 ani .

      In următoarele zile voi detalia in cateva articole toate peripețiile prin care am trecut și impresiile cu care am rămas .












~~~~

Moș Martine, Moș Martine
Dau cu schnitzel după tine...
Cu chifteaua dup-aceea...
Pofta-n cui și-n lacăt cheia !







Post Scriptum 
Că să nu îmi aud vorbe ... :))
Acestea sunt nelipsite din bagaje / buzunare / autoturism / rucsac ori de câte ori ies undeva însoțit de către Eva .


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: