20 aug. 2018

Road Trip Romania 1 - 2. Talciocul din curtea mănăstirii Curtea de Arges .






  Odată ajunși la Manăstirea Curtea de Argeș , am avut o mare dezamăgire .
Nu am mai găsit acolo ceea ce știam că era cândva , ceea ce ar fi trebuit să fie in "Casa Domnului" ...
Smerenia a dispărut din acel loc .
Credința a fugit din acel spațiu .
Dumnezeu este foarte greu de găsit .

Acolo a ajuns să domnească Zeul Banilor si al fățărniciei ....

      Incă de la sosire , am fost lovit in retină de către măgăoaia unde "casa regală" (Mihai I-ul trădător de glie si consoarta sa) işi odihnesc pe veci băşinile . O construcţie ce se vrea a fi impozantă şi dominantă , chiar la poarta Mănăstirii Curtea de Argeş .
Nu pot decât să constat antiteza dintre aceasta imensă balegă trântită in acel parc (măgăoaia unde este  inmormântat trădătorul de neam Mihai I ) şi mormintele smerite-simple ale domnitorilor ce au ctitorit multe lacasuri ortodoxe şi au apărat cu propriul sânge ţărâna acestor meleaguri  . 
















        După ce mi-am revenit din starea de revoltă şi scârbă regală ... am intrat in curtea mănăstirii.
Era ziua unei mari sărbători ortodoxe (06.08.2018), Schimbarea La Faţă .
Ce am găsit acolo m-a ingrozit.
Au transformat "Casa Domnului" in talcioc .
Chiar în interiorul bisericii, in timpul slujbei .
Toate acestea cu voia și permisiunea Mitropoliei și a Patriarhiei .

Nu ii mai satura Mammona o data ....
Au distrus tot ceea ce era frumos, tot ceea ce avea o amprentă istorică sau religioasă .
Interiorul Mănăstirii Curtea de Arges a devenit un scabros talcioc / bazar .
Si nu , nu comentez magazinul ce este normal să existe la poarta fiecărei mănăstiri , pentru ca ortodoxul ce intră acolo să işi poată cumpăra cele necesare.  Comentez nesimţirea , specula , atmosfera de bazar si talcioc ce pluteşte peste intreaga mănăstire .

Urat ! Foarte urat !

Nici nu mai comentez cei 10 lei taxa pentru fotografiat.
Dooogh !
Speculanții Satanei . Nicidecum oamenii lui Dumnezeu !!!!


R U Ş I N E Mitropoliei Argeşului şi Patriarhiei Ortodoxe Române !





talcioc in biserica manastirii Curtea de Arges
,in timpul slujbei


Post Scriptum:
(mai jos sunt câteva imagini mai aproape de normalitate)





















0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: