23 aug. 2018

Road Trip Romania 1 - 4. Tabăra Pentru Elevi din Nucșoara - Argeș .





           Plecând pe urmele vacanțelor din copilărie , pe urmele concediilor făcute alături de părinți , pe urmele excursiilor făcute cu clasa , una din primele opriri a fost la Tabăra Pentru Elevi de la Nucșoara , in Argeș .
Tabăra Pentru Elevi din Nucșoara - Argeș a fost prima și ultima tabără unde m-au lăsat ai mei părinți să merg cu școala . Eram doar clasa a VII -a .
Am plecat in tabără cu elevii scolii Generale nr.6 (pe atunci) , sub grija doamnei profesoare de engleză Barac Nicoleta .
A fost o tabără de neuitat. Este greu de explicat in cuvinte. 
De vreo 10 ani tot mă străduiesc să ajung din nou nou acolo , să revăd acele locuri incă vii in amintirile mele ... Am reușit anul acesta. Am avut o imensă dezamăgire și am rămas cu un gust amar.


Acum totul a ajuns o ruină.
Culmea, tabăra figurează încă activa in circuitul scolar !

      Este unul din locurile care , mie unul, mi-a lăsat o amprentă de neuitat . A fost prima și ultima mea tabăra școlară.
Atunci am devenit "metalist" (ţopăind pe Metallica , in faţa cantinei taberei , seara , la discoteca improvizată de profesoare)  . Atunci am văzut pentru prima dată un urs liber , de aproape (intrase noaptea in curtea taberei) . Atunci am simţit pentru prima dată gustul usturător al unei ţigări (săream noaptea geamul camerei şi ne furişam ca să poştim câte o ţigară Kim sau Monte Carlo, cumpărate din comună) , atunci am sărutat pentru prima dată o fată  ... şi câte şi mai câte .  Excursii , aventuri , distracţie si multe alte amintiri minunate.  :(

Intrarea in tabără se face acum prin spate .
Am intrat si am cerut permisiunea persoanei ce are in grijă tabăra să mă plimb pe aleile taberei . Evident , am cerut permisiunea să fac şi cateva cadre foto.
Când a văzut că fac poze peste tot , doamna administrator a luat foc ... A început să mă amenințe că îl sună pe director şi mi+a cerut să şterg fotografiile.
Mda !
A trebuit să plec .
Am rămas cu un gust extrem de amar si am plecat cu un mare oftat.

TRIST ! ROMANIA SE DEGRADEAZA SI DISPARE DE LA UN AN LA ALTUL .





















Post Scriptum:

               Dragă doamnă administrator/paznic al respectivei locații , imi pare nespus de rău dar nu mi-am putut ține "promisiunea" făcută . Aţi fost mult prea "agresivă". Nu , nu eram de la presa de care vă temeţi atât de tare. Eram doar un biet copil in trup de adult , dornic să îşi aducă aminte. Nu trebuia să reacţionaţi aşa.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: