15 sept. 2018

Road Trip Romania 1 - 6. Poenari , Vidraru si imprejurimi .



~~~~~~~~

         Deoarece ne-a prins dupa-amiaza in zonă și doream să atingem unele puncte fără a ne grăbi, campingul de la poalele Cetații Poenari a fost prima oprire din micul nostru road trip. Camping Dracula .
  • Cazarea la căsuță costa 70 lei / noapte . Acces cu auto chiar până lângă căsuța din lemn . 
  • Camparea cu cortul era 20 lei / persoană și 10 lei /cortul . Acces auto in interior .
             Am optat pentru căsuțele din lemn , in ideea de a nu fi vizitați de Moș Martin (cu toate că de jur imprejurul campingului exista un gard electrificat) . Nu imi era teama decât pentru Eva (cățelușa amstaff) și de reacția ei , in cazul unei astfel de intâlniri nocturne.
            Am rămas plăcut impresionat de ceea ce am găsit in campingul respectiv . Curățenia era exemplară atât in interiorul campingului , cât și la toalete sau dușuri .
Accesul in interiorul campingului cât și la dușuri se făcea pe bază de cartela (pe care o primeai atunci când achitai cazarea) .
In interiorul căsuței totul era impecabil , mirosea a lemn proaspăt lăcuit și a curățenie .

Fiind in cursul săptămânii , in camping erau 90% străini (vreo familii de rulotiști ruși și două grupuri de motocicliști unguri + nemți ) .
După ce ne-am cazat , am plecat să vizităm imprejurimile .

  •         Urcarea la Cetatea Poenari se face doar de două ori pe zi (la ora 10 AM și la ora 15 AM ) , in grup organizat , insoțiți de Jandarmerie (pentru a preveni atacurile ursilor) . Nu imi mai aduc aminte exact cât a fost taxa de acces la Poenari . Undeva in jur de 5 lei parcă . Foarte putin .

  •       Cu toate că afară era foarte cald (36-37 grd C) apa Argeșului era extrem de rece . Nu puteai ține picioarele in ea. In schimb , plin de păstrăvi. 

  • Surprinzător , nu doar ai nostri se urca băuți la volan . Cel putin trei dintre motociclistii nemti , duhneau a beutură , in momentul in care s-au dat jos de pe motoare (intamplator eram langa ei cand au venit sa achite camparea).

  •                Precum am mai scris intr-un articol anterior. Drumurile in zonă sunt praf . Infrastructură dezastruoasă .  Inclusiv mizeria de autostradă A1 .  Am avut noroc ca tocmai ce băgasem aproape 8000 lei in bucşăraie, bascule, amortizoare, şamd. 
  •                Barajul Vidraru arata jalnic . In opinia mea (de simplu cetatean), dacă nu se intervine cu modernizări şi remedieri , Barajul De Acumulare de la Vidraru nu va mai rezista mai mult de 10 ani .   Şi când se va surpa ... prăpăd va face .
Toţi cei ce s-au perindat pe la putere din 1989 pana astăzi nu au făcut nimic pentru a conserva ceea ce a construit Ceauşescu . Nu mai zic de modernizări sau construcţii noi . Păcat de frumuseţile acestei ţări ! Mare păcat !






































































0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: