7 sept. 2024

PGL La Malul Ariesului. Recomand!



Am desfacut-o.
Ce?
Clisă (slăninuță) de mangaliță din Apuseni (Gârda, judetul Alba).
Fără cuvinte. Foarte gustoasă. Textura unica. Se topește în gură. Gust minunat. Șoricul foarte moale. Perfectă.
De la punctul gastronomic local La Malul Arieșului ( La Malul Arieșului ).

Daca ajungeți în zona Apusenilor, Gârda, judetul Alba, neapărat să opriți la ei și să le cereți salam de casă și slăninuță de mangaliță + pâine de casă. Nu veți regreta.

Până și pruncul nostru o înfuleca pe nerăsuflate.

Când am fost cu Petru la Parohia din Arieșeni (pentru Sfânta Împărtășanie), pe cand eram in concediu in Apuseni, am descoperit pur întâmplător ... un producător local de mezeluri artizanale , pâine de casă și multe alte bunătăți.

Urmatoarea zi, la prima ora, am fost la dânsul la poartă.
Din păcate , nu am mai găsit decât pită, salam făcut în casă și slănină/clisa de mangaliță.
Pita era caldă abia scoasă din cuptor. Vreun kil și jumătate una (cu aprox.) . Extraordinară!

Unde le găsiți?

La punctul gastronomic local " La Malul Arieșului " ( La Malul Arieșului ).

Cum vii din Arieșeni spre Gârda, pe dreapta, chiar în apropiere de biserica Gârda.

Merită sa incercati produsele!

Recomand!

***




















0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: