15 ian. 2023

Salam cu pită și muștar.



De câteva zile mă tine nevasta-mea doar pe paine cu salam ...

Am băgat la ghiozdan doar salam cu mustar, brânză și pâine.

Nu-s toate de casă, dar nici comerciale (din supermarket).

Nu am avut chef de gătit. Am avut o leneee ...precum Tândală.

La micul dejun, pe lângă cele de mai sus, am adăugat un pahar mare de lapte bătut (de Drajna , judetul Prahova).
La cină, pe lângă salam și brânză, am adăugat câteva bucăți de carne la garniță (productie proprie) și o bere Csiki Sor. 

Painea ... una este de la "soricei" (calda, pe vatra) si una este pita cu cartofi (de Brasov).

Salamul îl aveam de ceva vreme prin ladă frigorifică. Brânza la fel.

CELE MAI BUNE MEZELURI ALE COMUNITATII ETNICILOR MAGHIARI din Harghita si Covasna!!! Doar la Berke Shop Izvoare.


























0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: