20 aug. 2012

Cimitirul Mihai Bravu Ploiesti ( devine un nou serial de genul "Tanar si nelinistit" )

Povestea cu cimitirul Mihai Bravu din Ploiesti devine din ce in ce mai "FUNNY" !!!

Unul dintre paznicii de la cimtir mi-a amenintat rudele in doua randuri (este vorba despre cel care umbla tot timpul baut si care atunci cand a venit vorba despre drifturile clanului Doloman a dat bir cu fugitii) , spunandu-le ca le poate face rau daca doreste  , etc.  Ultima oara s-a intamplat ieri seara 19.08.2012 , in jurul orelor 18:30-19:00  , in incinta cimitirului Mihai Bravu (in apropierea pepinierei SGU , zona unde, in urma cu cateva luni, tiganii din clanul Doloman isi faceau de cap) .
Nu a fost luat prea mult in seama , deoarece se afla (din nou) sub influenta bauturilor alcoolice.


Domnul Vieru incearca o usoara intimidare , afisandu-se cu un aer de superioritate si folosind adresari aflate la granita unor amenintari "subtile" .
De ce domnule Vieru ati venit tocmai acum la discutii ???
De ce pana acum ati tacut ca un melc ???
Domnule Vieru , eu imi indragesc tare catelusele si cu siguranta nu le-as pune in pericol ! De fiecare data cand cainii mei ma insotesc , acestia nu se indeparteaza de mine . Daca nu sunt in autoturismul personal ... sunt tinute in lesa si (femela supusa legilor speciale, inregistrata la AChPH si la Politie) poarta botnita + coltar .
Evident , daca ar surprinde pe cineva incalcand proprietatea FAMILIEI MELE (sau furand bunuri de pe proprietatea noastra) , probabil cainele si-ar face datoria , imobilizand HOTUL/HOATA fara a-i aduce vatamari fizice . Tocmai de aceea, exemplarul cel tanar beneficiaza de un dresaj profesionist de paza si protectie (in curs).

Probabil femeia ce ingrijeste mormantul sotiei dvs , se stie cu musca pe caciula si acum indruga verzi si uscate, pentru a iesi basma curata . Apropo , domnule Vieru, sprijiniti cumva EVAZIUNEA FISCALA ( am inteles ca ati afirmat ca nu aveti niciun contract cu persoana pe care o PLATITI sa va ingrijeasca mormantul  -  Tanti Mia ) ??????
Domnule Vieru , ce rost ar mai fi avut sa fac atata valva si atatea sesizari daca as fi vrut sa "ma razbun" pe mormantul sotiei dumneavoastra ? Dimpotriva , persoanele protejate de catre dvs au profanat si tulburat linistea mormantului mamei mele ...

Este regretabil ca s-a ajuns la tot acest circ , dar nu mai exista cale de intoarcere.
Poate asta va fi o lectie pentru toti cei care sprijina ilegalitatea, furtul , batjocura si mafia din cimitirele romanesti .


__________________________________

__________________________________

Alte articole pe aceasta tema , in ordine cronologica (Atentie la data calendaristica!):

*** INCEPUTURILE POVESTII(link)

*** Inceputurile 1(link)
*** Inceputurile 2(link)

~link1~
~link2~
~link3~
~link4~

~link5~
~link6~
~link7~
~link8~
~link9~



___________________________


LATER EDIT:

Paznicul la care am facut referire mai sus se numeste LEFTER ILIE.
Tot acesta , mi-a transmis ca daca nu imi convine ... sa ma duc sa ma culc pe mormantul mamei mele .  Abia astept sa dam ochi in ochi ! O sa ma culc ... cu bocancii pe capul lui !!!!!!!!!
Am auzit ca de frica cercetarilor penale si-a introdus dosarul de pensie (in cur) ...

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: