2 iun. 2012

Administratorii cimitirului Mihai Bravu din Ploiesti protejeaza profanatorii de morminte si hotii de flori din cimitir !?!





Mormant placat cu marmura neagra...  Proprietari instariti ... Felinare de bronz ...
Vaze deosebite... Mormant deosebit de ingrijit ... Flori foarte multe ...
Inmormantata acolo este o duduie (din foto pare o persoana parvenita - nu ma intereseaza prea mult) . Am inteles ca sotul raposatei este militian (Fam. VIERU ) . Zilele urmatoare voi atasa si cateva fotografii.

Alaturi , un mormant modest, simplu , cinci ghivece cu flori , un mic dreptunghi floral in fata ... si o mica tufa de trandafiri (in varsta de un an). Mormantul mamei mele.  


Cei de la mormantul parvenitilor "instaritilor"  au ciuntit/ciopartit toata tufa de trandafirasi a mamei . Am gasit crengile taiate/rupte din trandafirul mamei, puse in doua vaze, ascunse pe mormantul lor (intre niste petunii).
O data cu slutirea tufei de trandafiri a disparut si un ghiveci (cu un drusaim) ...
Probabil , vinovata directa este duduia care ingrijeste acel mormant ( bocitoarea careia i se spune Tanti Mia ) .
Cimitirul Mihai Bravu Ploiesti este plin de paznici (paznici platiti din banii nostri).

Ce sa le fac hotilor ?!
Sa le rup oasele cand ii voi prinde ? Sau sa comit o infractiune , distrugand intreg mormantul unde am gasit florile mamei mele ?

... varianta reclamatiei la Politie cade ! Sunt mult prea incompetenti ca sa mai pot avea incredere in ei (mai ales ca ar fi vorba chiar despre unul din tagma lor) .
Cade si varianta cu biletul. Le-am lasat deja unul si dupa aceea, la cateva zile,  am gasit toata tufa de trandafiri distrusa .
Am incercat sa fac plangere la Adminstratia Cimitirului Mihai Bravu. Acolo mi s-a spus ca fac degeaba plangere deoarece bocitoarele evazioniste sunt protejate de catre cei de mai sus . Mi s-a recomandat sa merg cu reclamatia la superiorii lor , la SGU
Adicatalea , platim, spaguim , ne ingropam mortii la suprapret ... intr-un cimtir plin de paznici (platiti tot din banii nostrii) , dar ne trezim cu mortii in curul gol, mormintele profanate si toti ridica din umeri .



Este a doua oara cand se fura de la mormantul mamei mele .  ( link 1 ;  link 2   ;   link 3   )
Daca prinzi un hot si ii tai/fracturezi o mana , tot tu esti vinovat ca ti-ai facut dreptate singur (acolo unde legea nu este in stare sa faca ) .
Luni voi inainta o plangere catre SGU Ploiesti si , daca nu rezolva aceasta problema , voi incerca sa apelez la presa centrala, la procuratura ,s.a.m.d. (sus cat mai sus) . Vreau doar ca mama sa aiba un somn linistit si sa ii pot planta o floare fara a-mi fi teama ca a doua zi voi gasi floarea la mormantul vecinului militian ... :(

SPUNE RrOMANIA , scuipa, vomita, defecheaza ... si apoi poti sa tragi apa !!!
Mi-e sila de voi , dragi compatrioti ! 
Mi-e sila de tot ceea inseamna rRomania si romani !
CRESTINI ?!?!? Crestini pe dracu ....

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: