3 iun. 2012

Administratorii cimitirului Mihai Bravu din Ploiesti protejeaza profanatorii de morminte si hotii de flori din cimitir !?! (update foto)

In urma articolului despre furturile (si despre nesimtirea conducerii) din cimitirul Mihai Bravu , am promis ca voi face un update foto .
Astazi , in jurul pranzului, am fost la cimtir pentru a incerca sa remediez pagubele si sa fac putina curatenie.
Nu este placut sa stai aproximativ 3 ore in soare , sa faci curat, sa sapi, sa pui alte flori, etc. ... iar altii sa profite de munca ta.
Sper doar ca Dumniezo (Mama Natura, Tata Natura, Zamolxe, Zoroastru, Allah, Yahve, Yehova si in ce o mai crede fiecare) sa rasplateasca pe fiecare dupa faptele sale (acordand o atentie deosebita hotilor din cimitire si profanatorilor de morminte) !!! In rest... o sa am eu grija sa fiu satisfacut .






Am inlocuit ghivecele furate . Am inlocuit rasadurile ciordite ....
Trei crengute. Cam atat a mai ramas dintr-o superba tufa de trandafiri (in urma distrugerilor aparute dupa lasarea biletului catre Fam. Vieru)  :









Post Scriptum:

Am lasat si un mesaj (poate totusi va avea efect) .
Este frustrant , jenant, oribil ... a ajunge sa te tiganesti , sa cauti hoti , sa incerci sa-ti faci dreptate , in loc sa iti vezi de durerea si de dorul ce-ti macina sufletul .
ASTA ESTE RROMANIA ! ASTIA SUNT RROMANII !!!!!!!!!!!! CRESTINI ORTODOCSI .










***drepturi autor pentru textul mesajului***

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: