6 aug. 2012

Administratorii cimitirului Mihai Bravu din Ploiesti protejeaza profanatorii de morminte si hotii de flori din cimitir !?!(news)

In urma cu doua luni ma minunam de  bunii crestini ortodocsi si de credinta romanilor (A ROMANILOR , nu a tiganilor).  Ma minunam si ma uitam cum toata munca depusa la mormantul mamei mele s-a dus pe apa sambetei.

Intre timp am prins doua dintre babele "bocitoare" care sufera de cleptomanie . Le-am avertizat verbal (atat eu cat si Eva) ca data viitoare nu voi mai fi atat de ingaduitor cu batranetile lor ... Buuun !

Vineri seara m-am hotarat sa inlatur urmele lasate de catre bunii crestini pomeniti in articolele anterioare si sa refac linistea locului unde se odihnesc ramasitele mamei mele.
Cand inca nu se domolise caldura si soarele inca nu se ascunsese la asfintit, m-am deplasat la cimitirul Mihai Bravu Ploiesti , fiind incarcat cu fel si fel de frumuseti florale (rasaduri) .
Dupa cateva ore de munca,  am plecat de acolo cu inima impacata si invaluit intr-o liniste sufleteasca de nedescris. Nu a durat mult ...
In aceasta dimineata , la prima ora, m-am dus sa ostoiesc setea florilor proaspat plantate (fiind anuntata o zi extrem de calduroasa). Acolo .... MINUNE ! Bunii crestini  vizitasera din nou mormantul mamei mele .

Abia astept sa dau din nou ochii cu "bocitoarele" !!!
O sa le rup degetele de la manute (imi asum toate consecintele legale) , uitand de mila si discernamant !!!!!


O parte din ceea ce a fost furat (fotografii facute Vineri , 3 August 2012) :








0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: