28 iun. 2012

ROMANIE VESNICA PROSTIE . Superficialitatea, lenea si incompetenta s-au nascut in Romania .



Am facut o plangere catre SGU Ploiesti .
Nu am primit raspuns la acea plangere. Drept urmare am facut o plangere la ANPC . In urma plangerii catre ANPC , am primit raspuns (prin Posta Romana) de la SGU (ieri). Ce spun incompetentii ?  Nu spun nimic... Se spala pe maini, spunand ca ii depaseste situatia. Puncteaza faptul ca anul trecut au interzis accesul "bocitoarelor" in incinta cimitirelor din Ploiesti si ca au anuntat Politia. Atat !
 Imi recomanda sa fac plangere la Militie pentru ca ei nu fac fata fenomenului si nu il pot stopa. Scrisoarea recomandata este semnata chiar de catre Dan Ionita (cu pixul) .

Nu sufla nimic despre paznicii incompetenti , despre tiganii care isi fac de cap in cimitir , despre multe alte infractiuni sesizate de catre mine in plangerea respectiva ...

Asa ca nu ramane decat  SA NE FACEM DREPTATE SINGURI ?!?



PLANGEREA TRIMISA CATRE SGU:

"""
In atentia D-lui Director General Adjunct al SGU Ploiesti !

Domnule Director,

Subsemnatul .......... , domiciliat la adresa .............................................................................................. Ploiesti , Prahova, doresc a va sesiza urmatoarele nereguli/infractiuni petrecute in incinta cimitirului Mihai Bravu :
Mama mea este inmormantata in cimitirul Mihai Bravu (din primavara anului 2010) . Locul de veci unde mama mea (..... .......) se odihneste, se afla in parcela ...., randul....., loc.....
(...)
Precum orice buni crestini , noi-familia, ingrijim mormantul periodic (cel putin o data pe saptamana) , pastram curatenia , udam florile si ne ingrijim de obiceiurile crestinesti necesare celor plecati dintre noi, pentru ca acestia sa nu fie uitati .
In fiecare an plantam rasaduri de flori si aducem ghivece la mormant. Toate cele descrise le facem fara a deranja mormintele din jur si fara a tulbura linistea celor ce duc somnul de veci in cimitirul Mihai Bravu.
Anul trecut , in lunile Iulie si August, ne-au fost furate de doua ori rasadurile plantate la mormantul mamei mele. La scurt timp dupa aceea am constatat ca nu doar noi am fost pagubiti (si revoltati) de asemenea fapte reprobabile ... Am fost bucurosi de masurile luate atunci , citind , atat in presa locala cat si in cea centrala, despre promptitudinea si raspunsul administratiei cimitirului .
Se pare , totusi, ca atunci cand un hot este prins ... altul ii ia locul. Insa si mai grav este faptul ca , ulterior, administratia a cedat presiunilor si santajului unor indivizi/individe de cea mai joasa speta , auto-intitulatele "bocitoare" . Acestea nu se multumesc doar cu inselarea autoritatilor statului (nedeclarand veniturile obtinute si prestand o activitate fara a avea acest drept), ci se preteaza si la comiterea unor infractiuni , tulburand linistea celor inmormantati in cimitir.
In ultimele doua saptamani am fost socat sa constat ca toata munca depusa in aceasta primavara, la mormantul mamei mele, a fost zadarnica.
In ultimele doua saptamani , de la mormantul mamei mele , ni s-a furat dupa cum urmeaza:
- 1 bucata vaza de plastic (vaza interioara , ce vine amplasata in vaza ceramica lipita pe placa funerara).
- 2 ghivece cu flori naturale.
- 1 ghiveci deosebit cu flori artificiale .
- toate rasadurile plantate.
Alte prejudicii:
- ne-a fost distrus trandafirul plantat anul trecut, fiindu-i rupte toate crengile inflorite (crengile rupte din el le-am gasit la 3 morminte distanta , in vazele mormantului ce apartine Fam. Vieru).
In urma unei investigatii pe cont propriu , am inteles ca vinovate pentru prejudiciile aparute la mormantul mamei mele si pentru tulburarea odihnei sale sunt chiar auto-intitulatele "bocitoare" care ingrijesc mormintele din jur .
De aceasta data , am incercat sa fac o plangere/sesizare direct la conducerea cimitirului Mihai Bravu , dar de acolo mi s-a spus ca nu se poate lua nicio masura deoarece bocitoarele sunt protejate de catre superiorii din administratia cimitirelor din Ploiesti. De asemenea mi s-a spus ca exista nenumarate alte cazuri (recente) precum cel petrecut la mormantul mamei mele, dar le este teama sa mai ia masuri sau sa impuna restrictii de acces respectivelor .

Nu inteleg de ce mai exista atatia angajati la paza cimitirului ? Care este rostul lor acolo ? (lasand deoparte faptul ca , dupa ora 18:00, ii gasesti tot timpul sub influenta licorilor bahice si ca pentru 1-2 Ron lasa orice autoturism in interiorul cimitirului) . Nu de putine ori i-am surprins cum asistau impasibili la gratarele fumegand, preparate ad-hoc de catre cetateni apartinand etniei rroma (probabil folosind drept combustibil crucile din cimitir) ... sau privind neclintiti la drifturile si "cascadoriile" pe care aceeasi minoritari le faceau cu autoturismele pe terenul proaspat defrisat (din spatele cimitirului).

Este regretabil faptul ca am ajuns sa va deranjam cu astfel de probleme si ca mortii nostrii nu-si pot gasi odihna vesnica, din cauza unor profanatori de morminte si a incompetentei unor angajati care ar trebui sa vegheze ordinea si linisitea in respectivul cimitir.
Furturile si distrugerile par sa ia amploare de la o zi la alta si nimeni nu face absolut nimic in aceasta privinta.
Cu deosebit respect, va rog sa luati masurile ce se impun intr-o astfel de situatie !
(...)
Va multumesc !
Cu stima,

......................... """"

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: