16 aug. 2012

Sectia 4 Politie Ploiesti si furturile/distrugerile din cimitirele ploiestene.

Sectia 4 Politie Ploiesti - o sectie de puturosi care vor sa isi ia salariile stand pe scaun si sa primeasca numai calificative ok. Asta este impresia pe care mi-au lasat-o astazi (neluand in calcul si "cazul Marghioleasa").

Doar ca nu m-a implorat (de injurat in gand sigur m-a injurat) un comisar ,astazi, ca sa nu fac plangere penala pentru furt si distrugere in povestea cu cimitirul. Incerca sa imi explice ca in caz ca fac acea plangere ii dau de lucru foarte mult (pentru un prejudiciu atat de mic), ca trebuie sa faca "dosare" si anchete bla. bla. bla.
Evident, a incercat sa imi dicteze o declaratie care sa ii fie favorabila.
Evident, ca a incercat sa ma convinga sa mint in acea declaratie.
Eram doar noi doi in birou. As fi putut sa il inregistrez ... Nu am facut-o.
Pana la urma , profitand de sufletul meu bun (atunci cand sunt luat cu prosteala ieftina), m-a convins sa declar ca nu doresc inceperea unor anchete in ceea ce priveste infractiunea de furt si cea de distrugere.
Mi-a promis ca va rezolva totusi problema care m-a framantat in ultima vreme.

Era sa uit ... La multi ani cu ocazia sarbatorii ortodoxe de Sf. Marie, domnule comisar !




P.S.:
Singurul care nu merita calificativele cu care am inceput mai sus este AP Catalin Barutciev. Este singurul care mi-a lasat o impresie buna si care intradevar muncea acolo. Nu este prima oara cand il vad la lucru in timpul serviciului... Este un om extraordinar. Este rapid , prompt si foarte amabil cu toata lumea. El chiar ar merita o promovare.
Totusi, cu o floare nu se face primavara !
Poate ca mai sunt si alti angajati la Sectia 4 Politie Ploiesti care isi fac treaba si sunt ok din punctul de vedere al atributiilor de serviciu , dar astazi nu erau acolo.



____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

LATER EDIT

Sunt extrem de obosit asta seara , dar ma simt obligat sa fac un update cu ultimele noutati. Acestea au survenit ulterior scrierii articolului de mai sus.
Dupa ce am scris articolul  , mai pe seara, domnul comisar a venit la mine/locul unde ma aflam (sau poate ca ne-am intalnit pur si simplu "intamplator" ) si s-a sucit ....
Domnul comisar mi-a comunicat ca la modul la care am scris eu sesizarea , cat si declaratia de astazi, se va deschide musai dosar penal (parea foarte dezamagit) . A mai precizat ca a primit "indicatii" de grabire a rezolvarii cazului din trei directii diferite.
M-a apostrofat putin ca nu m-am dus intai la ei, la sectie (de ce nu m-am dus la ei? vezi "cazul Marghioleasa" ! vezi ordinea institutiilor la care am apelat initial ! ) ... Apoi a mentionat ca , dupa intalnirea noastra din aceasta dimineata, s-a dus personal la cimtirul Mihai Bravu,  la mormantul mamei mele . In final mi-a comunicat ca ma va cauta un coleg al dansului pentru alte amanunte ce tin de cercetarea penala.


Nu pot sa acuz ca a fost dur in adresare sau mimica. S-a fortat pe cat posibil sa fie serviabil si cu vorba foarte dulce.
Multumesc domnule comisar !

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: