2 iun. 2022

BEREZKA PLOIESTI - gastronomie slavă.



  • Kvas made in Ucraina.
  • Limba de vită la grătar .
  • Mustar rusesc.
Toate de la Berezka Ploiești .

       Kvasul este delicios. Doar pentru cunoscători. Au mai multe sortimente , din diferite tari producatoare. Zilele următoare le incerc și pe celelalte.

     Limba de vita la grătar este senzație. Frageda și gustoasă! Fenomenala! Nu știu dacă știați, însa limba (vita sau porc) se numără printre delicatesele culinare pe care le ador. Fie că vorbim despre limba fiartă, la grătar, la cuptor, rasol de limba, toba din limba sau mâncare de limba cu măsline. Încă din copilărie s-a numărat printre delicatesele pe care le îndrăgesc.

     Mustarul rusesc IUTE este ....BOoooOM! Cei născuți în anii 80 poate că își aduc aminte mustarul rusesc de pe vremuri. Ei bine acela este.
Este MEGA BUN.
Atenție! Mustarul din foto este iute. Doar pentru iubitorii de mâncăruri și preparate iuți/picante. Pișcă tare de tot.


Astăzi a fost doamna mea pe fuga, la rugămintea mea, până la ei (avea drum in zona). Zilele următoare , când o să am puțin timp liber, mă duc și eu. Sa mă aprovizionez cu bunătăți.
Au tort rusesc de casă, mezeluri deosebite, chiftele, băuturi și multe alte minunății cu specific regional (Rusia, Moldova, Ucraina, etc.). Abia aștept să le incerc.













0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: