3 feb. 2011

D'ale gurii mele . Ce credeti ca avem noi aici ?



A. Un purice cu vata-n urechi.

B. Mancarea pisicii.

C. Nushtuuuuuu...

D. Vopsea lavabila .

E. Resturi de la tomberonul din colt.

F. Baaaaa, tu esti nebun? Deja imi lacrimeaza limba si cerul gurii.



   In plan secund , sus, se afla recipiente cu tutun pentru narghilea (nu, nu m-am reapucat de fumat). Jos , se afla un borcan cu Tahina (pasta de susan), un borcan cu zacusca si alte chestii d'ale gurii .  :D
Nu imi cereti reteta ca nu am nici chef si nici timp sa o scriu.

5 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Anonim said...

Tiramisu?

Fetita Junglei13 said...

Tiramisu?
Nu se vede bine, din cauza,ca ma mancat jumatate din desktop.
Oricum varinata D,ramane cea corecta.

Brutacu Hector said...

Anonim,
Da. Ai castigat minunatul premiu/privilegiu de a degusta (din priviri) o prajitura Tiramisu de casa. :)


Data viitoare, te poti semna cu un pseudonim (sau chiar cu numele real). Nu este nicio problema ca te afli in ~Falls Church, Virginia, United States~ . Stiu ca ma citesi deja de ceva timp. Probabil ori esti dus(a) precum sunt si eu ... :D Ori ma urasti de moarte... :))) Ori esti coleg(a) cu israelienii care sunt platiti sa supravgheze online-ul din ro ... =)))

Brutacu Hector said...

@Duduca di prin
hăţiş ,

a fost altcineva mai iuti dicat matali . Imi este cu parere de sorry . Da' , ai direptate.

Cred ca ai dorit sa spui varianta F, deoarece D aparea in dublu exemplar . :)) Era o mica eroare de scriere si am modificat in aceasta dimineata.

Fetita Junglei13 said...

:))Daca ti-ai imagina doar prin ce trec,ca sa pot scrie si sa citesc,ce "iti mai fata mintea".
Ma multumesc,ca am ghicit,poate-mi si fac maine.