17 dec. 2010

Ehehei ... Revelioanele de alta dat' erau de numa' numa' .

Ma invarteam in jurul tortului si topaiam ca apucat.
O imitam pe mama atunci cand batea albusurile pentru cine stie ce minunatie de prajitura.
Adunam pe degete toate ramasitele cremelor ramase prin tavi si strachini. Apoi imi lingeam degetelele cu nesat.
Abia asteptam sa ma infrupt din minunatul chec cu ciocolata si stafide . Era o raritate pe care o vedeam doar de sarbatori.
Imi impletea tata bici cu smoc de matase si ieseam in fata blocului la pocnit, de cum se lasa seara Anului Nou. Cine mai era ca mine...
Cand ma udam pana la piele , intram in scara de bloc si incercam sa imi usuc manusile pe caloriferul din interiorul blocului (acum nici ala nu mai este) .
Apoi urcam in casa .
Ne strangeam cu totii la masa.
Salata bauef ... Fripturi bine rumenite... Chec de ciocolata.... Prajitura cu crema de lamaie (eu ii ziceam prajitura cu ciulama)... Tort... Banane coapte in ziar... Bomboane de pom albe la interior... Ciocolata chinezeasca... Ciocolata romaneasca Fructa... Sirop din muguri de brad... Sifon... Brifcor... Portocale... Cozonac... Dem Radulescu... Stela Popescu si cu Arsinel... Jean Constantin... Tamara Buciuceanu... Stefan Banica Senior... Puiu Calinescu... Maria Dragomiroiu... Ileana Sararoiu... Ion Dolanescu... Angela Similea... Stela Enache... Florin Piersic (cu al lui castraviete din familia dicotiledonatelor)... Grupul Song , Mihalea si cu piticii de la Minisong... Anda Calugareanu... Dumitru Farcas... Marius Teicu... Corina Chiriac... Petre Geambasu... Daniel Iordachioaie... Mihaela Runceanu... Mitica Popescu... Ileana Stana Ionescu... Amza... Benone Sinulescu... Ceasul de la miezul noptii... Pana chiar si cuvantarea tovarasului avea farmecul ei ... Muzica ascultata la pickup... Fratii Arghirov... Margarita Hranova... Trio Del Santa Cruz... Tangouri... Aurelian Andreescu...

Timpul trece repede si in defavoarea noastra. Nu mai imi pasa. Acum imi este deja aproape indiferent.

Atunci stiam sa ne bucuram de orice lucru, oricat cat de mic era el.
Atunci stiam sa zambim sincer.
Atunci eram  fericiti cu adevarat.
Atunci eram mult mai sanatosi decat suntem astazi.


MARIUS TEICU-MEGAMIX



Colaj PETRE GEAMBASU



P.S.:
:))  Mi-am setat la telefon urmatoarea sonerie :


3 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

mihaeladr said...

Amintiri, amintiri......
:)
:(

Fetita Junglei13 said...

:)) cand eram mica,era o vreme, cand semanam cu Marius Teicu.Aveam chiar doua poze, pe care le ascundea sor'mea mereu.Nu le gasesc deloc,ultima oara cred ca le-a ascuns atat de bine,incat nici ea nu stie pe unde mai sunt.
Asta a fost,sa te fac sa zambesti macar.
Craciunul il am in suflet si acolo ramane mereu si-ncerc sa nu ma prinda modernismul asta deloc.
Biciul acum doi ani il aveam,nu stiu daca a scapat nedonat de catre mama.
Si mai cred asa,ca Santa Claus mi l-a furat pe Mos Gerila,cu tot ce avea el mai frumos.

Brutacu Hector said...

Multumesc !