19 sept. 2019

Noul meu prieten de relaxare ( antistres pentru mine / stres pentru vecini ) .



       Imi doream un taragot , dar nu mi l-am permis.
   Mi-am luat clarinet. 
      Am scos deja primele note amețite , răgușite , obosite . Cred că mi-am luat destule înjurături in bloc, de la vecini . :)))))
Incă nu știu spre ce o să mă îndrept ...
Poate clasică , poate folclor , poate jazz , poate orientala sau poate ...... manele/lautareasca . :D
Cert este că , primul obiectiv fixat, este acela de a reuși să ajung sa interpretez cursiv folclor din zona Ardealului (și nu numai ) .
Nu la nivel profi , ci pentru mine , ca hobby .
În timp , după ce voi reuși să stăpânesc clarinetul și să îl îmblânzesc (+ când îmi voi permite suma), voi trece spre taragot .
Este o ambiție personală (o mică dorința secretă , ce dospește de ani multi, pe care acum am scos-o la lumina).


      Mulțumesc prietenilor minunați din Bihor și rudelor de același sange din Salaj , pentru că mi-au fost o adevărată inspirație anul acesta (chiar fără să știe) și pentru că m-au determinat să îmi pun visele și ceea ce iubesc pe primul loc in lista de prioritati a vietii .












¬¬¬¬¬¬¬


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: