18 sept. 2019

Oameni si câini .


    
Toți cei care mă cunosc imi știu și opinia despre câinii maidanezi ..., insă sunt situații excepționale peste care nu pot trece nepăsător .

    Cum ieși din Vălenii de Munte (Prahova) spre Ploiesti, imediat după ce treci de Lidl , faci dreapta spre Vărbilău (Slănic). Treci calea ferată și începi să urci dealul ,pe sosea , până aproape de vârf (până în stația de lansare a rachetelor antigrindină) .
Acolo , în pădure , oamenii mizerabili , pe lângă gunoaiele și deșeurile pe care le aruncă în zona , s-au obișnuit să aducă și să abandoneze câinii din curți sau case .
Sunt vreo 15 - 20 periodic acolo .
Mulți mor dupa cateva zile sau saptamani. Unii de foame , alții de sete , de diverse boli, alții călcați de mașini sau se ucid între ei . Insa tot timpul apar altii noi .
Duhnește a cadavru de la kilometri ....
De fiecare dată când trec prin zona văd mutre noi . Foarte multi pui abandonați , chiar si foarte mici. Însă aceștia nu rezistă acolo mai mult de două - trei săptămâni.
Vara mai vin localnicii la grătar și "iarbă verde" . Atunci , in perioada gratarelor, au și cățeii abandonați ce manca . Însă , începând de acum și până la primăvară viitoare , este dezastru acolo. Carnagiu , duhoare de cadavre , infecție , deșeuri , etc. Ajung sa manance din cadavrele celor ce mor.

In data de16.09.2019 , in jurul orei 19:00 , am trecut din nou prin zona. Am oprit sa le las niste crochete și apă proaspătă . Au venit vreo șapte. Doar vreo patru s-au apropiat . Restul stăteau peste drum sau prin pădure . Pe seceta asta sunt rupți de sete.
Toți cei care au apărut erau femele . Vreo două aveau și pui (probabil pe undeva prin pădure).
Poate , cineva ...cumva ..., se îndură macar de femelele din zonă și le ia la sterilizat (pe ele și pe pui) , înainte de a se înmulți din nou necontrolat. :( Și astfel poate au șansa și la o soartă mai bună .
Macar pe cele de talie mica... :(
Toti cei care apar în  filmare sunt femele .

P.S.
Nu am lăsat nimic în urmă , niciun plastic și nicio hârtie. Nu las gunoaie in urma mea și nu procedez precum alții . Am strâns toate deșeurile personale într-un sac + vreo alte câteva in plus din locul unde am oprit.



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: