4 mai 2011

O cina copioasa (gnocchi cu ciuperci si piept de pui) .

INGREDIENTE 


  • o caserola de gnocchi (paste din fulgi de cartofi si gris)
  • 1 legatura ceapa verde
  • 1 ceapa uscata
  • 1 ardei gras
  • 1 legatura de patrunjel
  • bulion (pasta de tomate)
  • 1 piept de pui dezosat
  • 5 ciuperci mari
  • piper
  • cimbru



PREPARARE

Pieptul de pui se trage repede la tava (in cuptor) , cu putin ulei si putina apa.
Ciupercile se trag la tigaie (Tefal) cu putin ulei.
Gnocchi se pun la fiert cu putina sare. Cand se ridica la suprafata apei se stinge focul si se strecoara.
Se toaca marunt ceapa verde, ceapa uscata si ardeiul gras. Apoi se calesc in putin ulei. Se adauga pasta de tomate si putin delikat.  Se lasa vreo 5-10 minute la foc potrivit. Apoi se de sosul deoparte si se adauga piper si cimbru dupa gust.
Sosul se toarna fierbinte peste gnocchi. Se presara patrunjelul verde, maruntit.
Toate cele de mai sus se aranjeaza cu pricepere in farfurie si se infuleca cu deosebita placere...






6 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Aseara eram satula,dar acum,imi vine sa musc din monitor.

mihaeladr said...

Am dat like pe fb,chiar vorba lui FJ13, "vrei sa musc din monitor"!

Brutacu Hector said...

:))
Va multumesc pentru ca imi apreciati calitatile de bucatar (fie chiar doar din fotografii)!

Brutacu Hector said...

Si sa stiti ca este o cina relativ rapida si ieftina.

Gnocchi - aprox. 3 RON/caserola (la Penny)

Piept de pui dezosat - 12 RON/tava (la Kaufland)

5 ciuperci - aprox. 2 RON (la piata)

patrunjel, ceapa verde - ceva maruntis

Fetita Junglei13 said...

Uite ca vreau sa te enervez: patrunjel,ceapa verde= ceva munca :)

Brutacu Hector said...

In curtea tatalui meu abia acum, dupa ploaie, au inceput sa rasara verdeturile. I-am dus cam tarziu semintele.
Avem salata creata , salata dreapta, ridichii negre, rosii, castraveti cornichon, loboda rosie, dovleci de copt, marar, patrunjel, leustean, cimbru, fasole, cartofi, ceapa usturoi s.a.m.d.

Nu prea reusesc sa il conving sa imi tina ceva zburatoare(este foarte milos) , dar gasesc eu o cale.
:P