15 sept. 2008

"Agroturism" pe urmele vacanţelor copilăriei (intro)


În weekend am evadat in direcţia casei de vacanţă(proprietatea părinţilor mei) din Posesti ,judeţul Prahova. A plouat şi a fost frig. Şi totuşi.... a fost minunat.
Duminică am fugit pentru câteva ore din Posesti, făcând un drum "pe urmele unora dintre cele mai frumoase clipe ale copilăriei mele"... :) M-au năpădit o mulţime de amintiri. Am revăzut câteva persoane dragi... Am "tăcut" preţ de câteva secunde la mormântul bunicilor... Am respirat din nou aerul tare al uliţei şi priporului pe care cândva alergam de colo colo ca un titirez ... Un colţ de RAI izolat undeva intre păduri. O liniste de vis. Sunt multe de povestit şi de reamintit.
Abia acum am realizat cât de repede trece timpul şi ... cât de frumos era odată...
Acum... sunt acasă şi am un gol în stomac...

Mâine voi face un upload al fotografiilor făcute şi voi aşterne un articol mai în amănunt. Acum sunt foarte obosit.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: