12 sept. 2008

Am revenit pentru un nou "sezon".

*** Fiecare şut în fund m-a făcut mai puternic şi
m-a împins mai in faţă. ***










A sosit toamna ...
Chiar mi-a fost dor de blog.
Am revenit chiar mai devreme decât promiteam. De felul meu sunt parolist... şi întotdeauna ajung primul la întâlnire.
Încă nu mi-am terminat toate "trebile" de sfârşit de vară (şi aici nu mă refer la pus conserve pentru iarnă ) ,dar se pare că aglomeraţia,suturile în fund date de viaţă... alaturate tensiunii sub care mă prăbuşisem, au început să se risipească precum norii la sfârşitul unei furtuni sălbatice.

"Şi era ploaie cu senin
Senin cu ploaie,
Salcâmii ramurile-nclin
Şi le îndoaie. [...] "
( Mihai Eminescu)


Ce mi-ar fi viaţa doar cu bucurii şi momente frumoase??? O viaţă sărăcăcioasă. Nimicnicie. Risipă. Un blestem infipt in suflet.
Fără rău nimeni nu ar şti să se bucure de bine.
Nimic nu ne este dat pe nedrept... Toate isi au rostul lor.

Am lăsat ,aici pe blog, câteva chestiuni şi situaţii nefinalizate. Voi avea grijă ca ele să nu rămână aşa.
Sper că până când acest an va închide uşa în urma lui să trec pe domeniu propriu şi să îmi găsesc un hosting pe măsura nevoilor mele...
Am adunat pentru blog o tolbă plină de idei, proiecte şi ciorne . Însă toate la vremea lor...

2 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

cabral.ro said...

Bine ai revenit.
Spor!

Brutacu Hector said...

Mulţumesc!

Bine te-am regăsit !