18 feb. 2013

S-a dus si a doua saptamana de dieta (a treia saptamana de slabit).

*

CANTAR OFICIAL :
9,5 kg pierdute in 3 saptamani (doua de dieta si una de normalitate intre ele) .


Suma kilogramelor pierdute (9,5 kg), in cele doua saptamani de dieta , este rotunjita in minus . Cantarul imi arata ca am slabit putin mai mult ... dar , tinand cont de anumite criterii si factori influentabili, am hotarat ca este corect sa rotunjesc cifra in minus.
    

   La sfarsitul saptamanii trecute (a doua de dieta si a treia de program) , m-am simtit putin cam slabit si lipsit de vlaga . Stiu de ce... Nu mi-am dozat cum trebuie portiile zilnice, crezand ca acesta nu este un aspect foarte important. Am crezut gresit ! :)
La urmatoarea etapa voi avea grija ca , pe parcursul unei zile , sa impart mult mai eficient portiile de mancare .














*** DIETA MINUNE (link) *** 


*

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: