18 sept. 2012

Mircea Cosma , Vlad Cosma , copiii strazii si un Pitbull (2)


           Jurnalistul Catalin Stavri nici macar in Statele Unite nu are liniste , fiind preocupat de adevar si de binele orasului din care provine.
Catalin Stavri a preluat informatia pe care eu am dezvaluit-o aseara si a publicat-o pe blogul sau personal. Este singurul jurnalist care a avut curajul sa faca asta . Sunt ferm convins ca, daca ar fi fost aici , ar fi demarat o ancheta jurnalistica . Nu ar fi avut de ce sa se teama. El nu are simpatii in lumea politica.

Chiar sunt curios care este varianta oficiala a autoritatilor !
Si mai sunt curios daca , copilul , va mai putea fi gasit in urmatoarele zile !

M-A INTREBAT CINEVA DACA NU IMI ESTE FRICA IN URMA ACESTUI ARTICOL , AFIRMAND CA SUNT "DESTUI NEBUNI" PE STRAZI .........
De moarte nu mi-a fost niciodata frica. Asadar de ce mi-ar fi frica de ceva sau de cineva ?!?! Viata aceasta este mult prea scurta pentru a mai pierde timpul si cu frica de a spune ADEVARUL atunci cand iti este la indemana .
 Sunt foarte multumit cu principiile dupa care ma ghidez in viata , cu scara de valori la care ma raportez si cu faptul ca ma stiu cu constiinta curata !
Nu ar fi prima oara cand m-ar ameninta cineva .
Romanii sunt un popor de lasi , lingai, curve si tradatori . Asta o stiam de foarte multa vreme. Sa fiu si eu ca turma ? Nu pot . Nu am fost vreodata asa. I-am mai marturisit cuiva aceste idei si principii, in urma cu cateva saptamani .
Imi asum toate consecintele !

Duminica seara am fost total neinspirat si m-am comportat precum un incepator .

Am omis cateva chestiuni elementare :

  •  Am omis sa-l intreb pe pustiulica cum se numeste (asta ne-ar fi fost de mare folos acum) .
  • Chiar ar fi trebuit sa il si filmez , nu sa ma rezum doar la a-l fotografia...
  • S.A.M.D.

Eram mult prea socat de ceea ce am vazut. La acel moment m-am blocat (pur si simplu).
Pustiul a spus clar si raspicat ca acel caine a fost asmutit pe el de catre Vlad Cosma (si arata in directia sediilor de partid).
Cicatricea era vindecata. Deci sa tot fie cateva luni de la intamplare (nu sunt medic ca sa pot aprecia).
Regret acum ca nu l-am filmat pe pustiulica in timp ce povestea.
O sa incerc sa il caut zilele acestea prin zona. Nu m-ar deranja sa il caute si altii din "presa" (daca nu se tem de Cosma) ... Nu ma intereseaza exclusivitatea .  Nu vreau decat ca cei vinovati sa fie trasi la raspundere.


*** Din fotografie reiese foarte clar ca 
rana/muscatura nu a fost una superficiala 
si ca intradevar ar fi necesitat zile bune de ingrijiri medicale.
Eu, la randul meu , cand eram copil , am fost muscat de vreo trei ori 
(mult mai usor decat a fost acest copil). 
Imi aduc aminte ca, de fiecare data, am stat internat cel putin 48 h 
si apoi timp de 14 zile a trebuit sa merg zi de zi 
la Policlinica Cina pentru a face injectii un abdomen. 

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: