18 sept. 2012

Mircea Cosma , Vlad Cosma , copiii strazii si un Pitbull (3)

    
  In urma articolelor anterioare Vlad Cosma i-a trimis un raspuns lui Catalin Stavri (folosind posta electronica) :

"Nu am avut niciodată un animal (câine, pisică...etc) nu am plimbat niciun câine și nu am asmuțit niciun câine pe absolut nimeni. Am cu totul alte preocupări, am altă ocupație și nu cred că îți poți imagina că puteam să fac un asemenea gest. Mulțumesc". (sursa www.stavri.ro)



.......
EVIDENT , VLAD COSMA "NU A DETINUT AMSTAFF/PITBULL VREODATA" .
DOAR NU ERA NEBUN SA ZICA : " DA BAIETI, EU AM UN PITBULL SI IMI PLACE SA IL ASMUT PE COPII AMARATI . MA EXCITA CAND II VAD CUM SE CHINUIE SUB MUSCATURA LUI. "

Pai hai sa citim ce se scria in publicatia Altphel in urma cu vreo doi ani :

"""" (...) Acuzele sunt grave şi merg de la consumul de droguri, la clonări de carduri şi lupte ilegale cu câini (...) Nu ştim dacă a făcut-o de teamă să nu fie săltat de mascaţii îngroziţi de declaraţiile făcute cu seringa-n venă şi în timp ce-şi asmuţea pitbull-ul sub masă (...) """" [intreg articolul - link]

Articolul din care am citat este in tonul ironic specific publicatiei Alpthel , dar este clar ca FUM FARA FOC NU AR FI IESIT . Sunt prea mari coincidentele ! Nu credeti?

Acum sunt curios de ce tac toti LASII care stiu adevarul si cu cei care stiu ca Vlad Cosma avea un astfel de caine!?!?
Sunt destui si printre cunoscutii mei cei care au cunostinta despre faptul ca juniorul Cosma avea/are asa ceva !!!!
Sa va fie rusine bai lasilor ! 
Va este frica de viermii din politica si va rahatiti pe voi cand face unul "boo" la voi ...
Va meritati soarta cu totii !

Post Scriptum:
Copilul nu mai este de gasit.
Am vrut sa mai stau putin de vorba cu el astazi ... Nu l-am mai gasit . Zici ca a intrat in pamant !

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: