17 sept. 2012

Mircea Cosma , Vlad Cosma , copiii strazii si un Pitbull .

Stiati ca Vlad Cosma (golanul fiul lui Mircea Cosma) are/avea un Pitbull ?
Stiati ca acest Pitbull este/era extrem de agresiv ?
Stiati ca Vlad Cosma asmute/asmutea acel caine pe copiii strazii doar pentru a se distra si a-i filma ? Intr-o vreme se pare ca a circulat chiar un clip in online.
Nu credeti ? MAI JOS AVETI FOTOGRAFII CU UNA DINTRE VICTIME.

Ieri seara (Duminica 16 Septembrie 2012) , stand la coada la shaworma (in zona Tribunalului), am fost abordat de un pustiulica care cersea un sandwich  ...
Cand a observat-o pe Eva , a sarit deodata ca ars si a inceput sa tremure speriat. Eva avea botnita si era tinuta in lesa scurta. Eu nu ies cu ea , in oras, fara botnita metalica si fara sa imi iau toate masurile de precautie impuse de lege (cu toate ca Eva este destul de pasnica si prietenoasa atata timp cat nu este deranjata - atat cu oamenii cat si cu pisici/caini ). 
L-am intrebat de ce tremura asa si i-am explicat ca Eva este pasnica.
Mi-a spus ca " un caine d'asta m-a muscat pe mine rau de tot " .  I-am spus ca nu il cred (imi inchipuiam ca fabuleaza) si ca daca ar fi fost muscat de un Amstaff/Pitbull probabil acum nu mai era intreg (sau nu mai era deloc). De asemenea un Pitbull/Amstaff nu ar musca un copil decat daca ar avea deviatii comportamentale grave sau daca ar fi invatat sa faca asa ceva.
" L-a pus pe mine baiatu' lu' Mircea Cosma de la partid ... Vlad Cosma ... a trebuit sa ii bage un bat in gura ca sa il desfaca de pe mine . ", a completat el , in timp ce isi sumeteca pantalonii pentru a-mi arata ceva ...

Cand a iesit la iveala ceea ce vroia sa imi arate, am ramas mut !!!




" M-au pus si pe internet ... Am stat mult internat in spital ... " , a mai adaugat copilul.
I-am cerut voie sa fotografiez acea cicatrice si apoi am plecat. L-am lasat numarandu-si "avutul" strans in acea seara.

O sa incerc sa il mai caut si zilele urmatoare ,pentru a-l filma si a-i pune cateva intrebari.


Sunt tare curios cati bani a platit Mircea Cosma pentru a musamaliza ispravile fiului sau !?
Oare cat a costat tacerea presei locale ??? 
Despre Vlad Cosma auzisem foarte multe chestiuni negative, inca dinainte ca el sa fie atat de implicat in rahatul romanesc numit politica (despre prafuri albe, iarba, scandaluri , legaturi cu interlopi vestiti pe plan local , etc.) ...

De ce a tacut toata lumea ?
De ce medicii nu au anuntat Politia ,  atunci cand un copil a ajuns intr-o astfel de stare la UPU (legea ii obliga la a anunta Politia) ?

Daca ar fi facut o astfel de fapta un proprietar obisnuit de Pitbull/Amstaff , ar fi urlat toata presa ... iar imbecilul ar fi fost de mult in puscarie . 
Vlad Cosma de ce nu raspunde pentru faptele sale ? 
De ce ? Aaaa ... Are bani si relatii taticutul lui , fost mare securist comunist ?!

P.S.:
1. In opinia mea , copilul a fost foarte norocos ca in urma acelui atac a scapat doar cu atat.
2. Nu cred ca bietul copil avea vreun interes sa minta indicandu-l pe Vlad Cosma ca autor !

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: