6 sept. 2012

CIMITIRUL MIHAI BRAVU PLOIESTI SI POLITIA ROMANA .

             Luni (03.09.2012) , la solicitarea Sefului Serviciului de Ordine Publica a Politiei Municipiului Ploiesti, i-am facut o vizita la birou pentru a discuta niste aspecte mai delicate despre politistii de la Sectia 4... Se pare ca, cei de la "Judeteana", s-au "autosesizat" in legatura cu nemultumirile mele in ceea ce priveste Sectia 4 Politie Ploiesti .
Am fost super incantat de modul in care am fost tratat la "Municipala" . M-am simtit un cetatean cu drepturi depline si respectat . Am fost foarte multumit de unele aspecte ale discutiei avute. 
Sper sa nu fie doar vorbe !

Am aflat si niste chestiuni mai delicate .... Am primit si niste explicatii in legatura cu evenimentele recente , cat si cu cele mai putin recente (vezi "cazul Marghioleasa" - care btw , ieri era la acelasi semafor din "Piata Saracilor") ...

Oare toate aceste intamplari pozitive sa se datoreze unor directive primite de sus (foarte de sus) ?!?! Saaauuu sa fie doar rezultatul muncii unor politisti care chiar isi fac meseria ....
Sunt constient ca mi-am facut noi dusmani dar, precum i-am spus si celui de la Ordine Publica, atata timp cat imi este imposibil sa plec din tara asta , nu pot sa stau cu mainile in san si sa accept o astfel de societate. Atata timp cat voi avea putere, voi incerca sa fiu cinstit, corect si sa fac ceva pentru a-i indrepta si pe altii !!!

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: