6 sept. 2012

CIMITIRUL MIHAI BRAVU PLOIESTI - club de "smekeri" (persoanele cu dizabilitati au organizat un flashmob cimitiresc).

In urma articolului publicat atat pe blogul meu cat si in publicatia ObservatorulPh.ro (prin amabilitatea domnului Marius Nica) , din nou , cei din conducerea SGU Ploiesti au dat cu mucii in fasole si au balbait un raspuns stupid care sfideaza inteligenta oricarui om normal.




Explicatiile oferite de catre SGU Ploiesti nu demonstreaza altceva decat ca sunt atat de incompetenti incat nici sa minta nu se pricep.
Este usor sa arunci vina asupra altora sau pe "DISPOZITII VERBALE" . Daca nu ar fi o situatie extrem de serioasa , as putea spune ca explicatia folosita este STUPIDA SI DEOSEBIT DE AMUZANTA !


In fiecare zi (dimineata sau seara ) , atunci cand cei de la administratie nu se afla acolo (in afara programului de lucru al celor din administratie) , paznicii permit accesul autoturismelor in incinta cimitirului . Pentru 1~2 lei se permite accesul romanilor ... si gratuit tiganilor.
In afara autoturismelor din fotografii , am mai vazut alte 7-8 autoturisme, pe alei, in incinta (la acea ora, in intervalul 10:00 AM - 10:30 AM). Oare toate acele autoturisme apartineau unor persoane cu handicap ?!?! Hmmm !!!!! Nici macar nu mai intreb cati au intrat pe poarta in acea zi...
De ce nu se monteaza o camera de supraveghere la poarta ? Chiar atat de mult costa ?

In concluzie:
NU EXISTA AUTORIZATII ! Explicatia cu acordul verbal nu o va crede nici macar un copil de gradinita.
Eu stiam ca accesul in cimitir se face DOAR contra unei taxe de 5 Lei (in schimbul unei chitante) si DOAR intre anumite ore (excceptand Duminica).

Ma voi tine de capul lor si voi fotografia fiecare masina (cu numar vizibil) aflata in interior , de fiecare data cand voi merge la acel cimitir. Eu , de regula , merg in afara orelor de acces auto . Seara este plin de masini pe aleile dintre morminte.

Despre floraresele de la poarta nu au spus nimic ! Au tacut precum melcii ... Sa inteleg ca le protejeaza? Adica , protejeaza infractorii si evazionistii ??????????

INTREBARI FINALE (pentru incompetentii de la SGU Ploiesti):

1. DUMINICA TRECUTA, CAND EU AM FACUT ACELE FOTOGRAFII, ERA CUMVA VREO ADUNARE A PREOTILOR DIN ORAS ACOLO SAU O INTALNIRE OFICIALA A PERSOANELOR CU HANDICAP ?


SA ZICEM CA IN CAZUL PREOTILOR , TEORETIC, AR EXISTA O EXPLICATIE (fie ea chiar una mincinoasa) , DAR IN CAZUL PERSOANELOR CU HANDICAP...CUM SE FACE CA S-AU NIMERIT ATATIA DEODATA (intre orele 10:00 AM si 10:30 AM - scurta perioada in care eu m-am aflat in incinta cimitirului) ???
Am inteles , poate ca s-au vorbit intre ei ca sa vina cu totii in acelasi timp la cimitir (ma refer la persoanele cu handicap) . Au un club privat si un forum online. Au organizat un "flashmob cimitiresc".

Nu vreau sa jignesc sau sa deranjez pe cineva ...Imi cer scuze daca am exagerat! Daca vreo persoana cu handicap se simte jignita , ar trebui sa-si reverse indignarea asupra celor de la SGU , deoarece acestia au folosit drept scuza "persoanele cu dizabilitati" .


2. DE CE NU AU COMENTAT SI DESPRE FAPTUL CA DUMINICA , IN ZILELE DE SARBATOARE SAU CHIAR IN ZILELE NORMALE , NU GASESTI LOC IN PARCAREA EXTERIOARA DIN CAUZA FLORARESELOR (aflate acolo ilegal si fara autorizatie) ???



__________________________________________________

__________________________________________________

LATER EDIT:
Chiar daca oficial au dat cu oistea-n gard si au dat raspunsuri hilare , cei de la SGU au inceput sa dispuna masuri de sanctionare in ceea ce priveste proprii angajati . Sa speram ca vor lua si masuri de prevenire a aparitiei unor noi situatii similare , pe viitor ...

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: