28 feb. 2011

Stiu , sunt un mic comunist .

:))))))

Spuneam deunazi ca, in Ploiesti, am gasit o oaza a mancarurilor nealterate de catre conservantii cancerigeni si total lipsiti de gust ai capitalismului. Este un loc unde vin cativa moldoveni pentru a comercializa produse moldovenesti .
Locatia este una destul de respingatoare, unde intalnesti fel de fel de coloraturi si personaje dubioase. Insa , eu consider ca se merita a sacrifica 30 minute pentru a-mi satisface aceste ciudate pofte culinare.

De aceasta data mi-am cumparat HALVA COMUNISTA si VESTITELE CONSERVE DE PESTE . Garantez ca toate acestea au acelasi gust precum al produselor de pana in anul 1990 .
Voi nu ati observat ce gust sec si nisipos are halvaua din comert ?! Zici ca este facuta din praf de creta amestecat cu ulei de masina.  Halvaua moldoveneasca/ruseasca este nemaipomenit de gustoasa.
La inceput m-am cam codit a cumpara. Era expusa in niste cutii mari de carton, intr-un mod total neigienic. Dar mi-am zis ca sunt nenumarate sanse sa mor din atatea cauze mult mai des intalnite zi de zi... nu o sa mor doar dintr-atat. Am cumparat cateva sute de grame . Cand am mancat-o am zis ca nu este adevarat . Este incredibil de buna , frageda si aromata. Ieri, am cumparat 2 kg de halva. :D

Conservele cu peste costa 4 LEI / buc. , iar halvaua costa 8-9 LEI / kg .







Post Scriptum:
La magazinul PLUS am gasit "Batonul copilariei" .  Are acelasi gust cu cele care se comercializau candva la vechile chioscuri de inghetata.


5 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

:))
Halva n-am mancat de ani de zile,pentru ca,nici inainte nu eram lesinata dupa ea,dar de cate ori am gustat,in anii de dupa,n-a mai fost aceiasi. (nu stiu daca are acelasi gust ca si creta,n-am mancat creta pentru a face febra),dar continutul conservelor e delicios.
Prima data am gasit batonul la magazinul acela,de e vizavi de Judetean si e Nonstop,ieri l-am zarit la Intere (aproape dublu la pret),dar aveam proviziile facute de saptamana trecuta.Culmea e,ca ieri, cand le-am zarit,chiar la tine m-am gandit :))

Brutacu Hector said...

:)
Halvaua este ... fara cuvinte .

Halvaua si pestele sunt cumparate din Obor, iar batoanele de la magazinul Plus din Mihai Bravu.
Batoanele costa in jur de 1,3 LEI/buc (nu mai stiu exact si am aruncat bonul de la cumparaturi).

Andreea Toma said...

M-ai facut curioasa. Voi cauta si eu batoane din astea. Cat despre halva, nu ma omor eu dupa ea, dar de cate ori am gustat in ultimii ani, nuam fost prea incantata.

Brutacu Hector said...

Andreea Toma,
batoanele au gustul identic cu al celor ce se gaseau candva la vechile tonete de inghetata (precum am spus si in articol). Au gustul acelor batoane cu lapte praf si cacao.
... Tocmai ce am infulecat unul . :)))

Fetita Junglei13 said...

La Judetean costa 1,6,la Interex erau 2,8,eu m-am aprovizionat de la Judetean din timp.Cum ma vad fetele alea,pe acolo, ma intreaba "batoane?Cate?" :))