9 oct. 2008

Andreea,Ionela şi a lor mamă prostănacă ... SECONDO TEMPO - " Traseistele agramate de la coada vacii"

Motto:
"Cel ce ascultă pe la uşi riscă să audă ce nu îi place." [proverb arab]
"Sfătuieşte-l pe cel fără învăţătură şi te va lua drept duşman."[proverb arab]





...Este pentru ultima oară când mă cobor până jos de tot, în haznaua voastră plină cu rahat. Aşadar dragele mele pitzipoance târâtoare (cu gura mirosindu-vă a mătărângă), shukarelor, chiparoaselor, haladitelor, printzeselor gablonţăroase, parfumatelor -de pe tarabe- (A propos ,mai faceţi contrabandă cu parfumuri contrafăcute? Poate strângeţi şi voi ban pe ban... să aveţi bani de ţigări, de suc şi să vă luaţi măcar o placă pentru îndreptat părul. Nu de alta, dar vorbeşte lumea că nici măcar atât nu vă permiteţi) ... reţineţi:

1. O propoziţie simplă - APROAPE ÎNTOTDEAUNA - se începe cu literă mare.

2. Cuvintele "mata"/ "matii", folosite de către sclipitoarele dumneavoastră inteligenţe, în trimiterile cu sens trivial, se scriu corect "MĂ-TA"/"MĂ-TII" (cu cratimă) . Acestea derivă din "mama ta"/"mamei tale" ~ ai acolo un articol şi un adjectiv pronominal posesiv, iar cratima marchează dispariţia unui grup de litere. Pe când "mata" este cu totul altceva.
MATÁ pron. pers. (Reg. şi fam.) Dumneata. [Gen-dat.: matale. – Var.: matále pron. pers.] – Din dumneata.

3. Invectivul cu imperativ însoţit de clitic la persoana a 2-a, "date dracu" , se scrie corect "dă-te dracului" sau "du-te dracului" . (Ai auzit fă Lilo fă !)

4. ...Şi uite aşa aş putea continua până dimineaţă dându-vă lecţii (mai ales de etică,moralitate, bun-simţ, s.a.m.d.),dar am lucruri mult mai importante de făcut ... plus că nu am fost niciodată la curve şi nici nu agreez prezenţa lor.



Dacă nu aţi fi fost pitzipoance, târâtoare, stupide, mâncătoare de rahat, leşinate, cliente fidele ale discotecilor rurale(a se citi AICI şi AICI pentru sensul contextual şi tipologii) si cu impresii de femei fatale, poate că m-aş fi pus mai mult la mintea voastră,incercand sa va aduc pe drumul cel bun.Voi insă sunteţi fără de speranţă. Pe viitor nu vă mai amestecaţi în ciorba altuia, precum musca în ... lapte.

P.S. - A propos de MOLIERE ... CE BINE CĂ S-A INVENTAT GOOGLE !

P.P.S. - Gata cu joaca şi cu mahalaua! Nu vă mai obosiţi să îmi lăsaţi mesaje pentru că nu mai am răbdare să vă citesc inepţiile. Voi şterge din start orice alt mesaj provenit de la adresa voastra IP. După ce neuronul vostru leşinat va termina lecturarea acestui articol puteţi să rageţi cum şi cât doriţi.
Cui nu îi convine să mă acţioneze în instanţă !




*** De ce traseiste (în titlu)? Pentru că limbajul folosit şi modul agramat al exprimării frustrărilor voastre mi-a adus aminte de câteva sărmane prostituate, filmate pe centura Ploiestiului şi prezentate la ştirile de la ora 5 (pfuaaii ... era una care pare-se că avea 1.300.000.000 de lei vechi datorie către statul român). Nu vă faceţi griji! Nici vouă nu vă prevăd un viitor mai luminos.


Sursa de inspiraţie (un adevărat izvor de inteligenţă şi feminitate) :

""" proasta-i mata bai handicapatule...cand mortii matii m-am bagat eu[...]bine ca esti tu un intelectual si noi niste proaste.ma pis pe tine si pe inteligenta curului de care pretinzi ca dai dovada.esti un mare prost.sa ma fut in gura ta si a lu mata aia care te-a facut.am si pe ce sa fiu invidioasa bai martalogule esti si tu vreo personalitate si eu nu stiam.vai de capul tau de ratat si al lu[...]pitipoanca taratoare e mata(dar saraca ce vina are ea ca a facut asa un monstru).hai date dracu k nu are rost sa stau sa-mi pierd eu vremea cu un dobitoc ca tine. """ [o duduie]


PENTRU PRIMO TEMPO >>> CLICK AICI - un articol despre perversa plăcere a duduilor de mahala(puştoaice coclite şi expirate deja, cu chiloţii puşi la apretat) în a-şi da cu presupusul,a bârfi în stil RADIO ŞANŢ şi a se amesteca acolo unde nu le fierbe oala .



http://vorbimromaneste.wordpress.com/

2 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Anonim said...

probabil ca domnisoarele sunt din rasa 'pripase cu gura punga' ,prestatoare de 'servicii' pe centura sau prin scarile de bloc ale cartierului lor marginas .
mai bine nu le luai in seama.
adevarul este ca nici femei nu pot fi considerate.
daca pe mi-ar fi adresat mie astfel de cuvinte le suceam gaturile si le tabaceam cururile de nu mai sedeau pe scaun vreo luna.

Anonim said...

oricum nu meritau tratate cu atata respect ,dar banuiesc ca nu ai vrut sa iti pui mintea cu ele si pentru asta te respect. te respect pentru ca ai avut taria sa te rezumi doar la a le da peste nas si a le trimite inapoi in cotet folosindu-te doar de mestesugul vorbelor.
imi place cum asterni cuvintele.esti bun. :)