9 oct. 2008

GEORGE BECALI BLOG

Chipurile Jiji s-ar fi lansat în blogosferă ... O fi el ?!? N-o fi el?!?
Scriiturile-i mi se par mult prea 'telectuale ca să fie propretatea originalului ... Este mult prea coerent si scrie mult prea corect dpdv al Limbii Române .

"[...]Dacă m-ar fi sfătuit cineva în urmă cu ceva timp să-mi fac un blog, aş fi râs cu poftă. Ştiţi cum râd eu, în hohote, m-aţi auzit de atâtea ori. Acum nu doar că nu râd, dar am decis, de bună voie şi nesilit de nimeni, să am un blog. Nu e un moft, cum poate aţi fi tentaţi să credeţi. Consider că doar aşa pot vedea ce ecou au spusele mele în rândul românilor.[...]"


Neaaah!
Eu nu cred .




A mai scris despre acest subiect >>> Reporter Virtual
Eu am aflat despre subiect de la >>> ZI@RIT



L.E. >>> Un articol haios,tot pe aceasta tema, a mai scris si Serban Huidu(click) .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: