13 iul. 2008

Nesimţirea tipic românească a celor de la FAN COURIER EXPRESS VS. profesionalismul reprezentantului Apple România - o combinaţie nefericită .



Întâmplare din ciclul

" ÎN românia NU EŞTI RESPECTAT DECÂT ATUNCI CÂND ÎI FACI SĂ TE ŞTIE DE FRICĂ ... ALTFEL EŞTI LUAT DREPT FRAIER. "


Vineri ( 4 iulie 2008) ,vizitând magazinul online al reprezentanţilor Apple România , mi-am comandat un ipod shuffle şi alte câteva mărunţişuri. Conform prevederilor şi regulamentelor afişate la ei pe site(programului de lucru) a trebuit să aştept până în prima zi lucrătoare (respectiv luni) pentru ca această comandă să fie înregistrată.
Foarte punctuali , cei ce reprezintă Apple RO ( I.R.I.S SA) , m-au contactat telefonic pentru a confirma respectiva comandă. Mi s-a promis că până miercuri ( 9 iulie 2008) mi se va livra comanda cu plată ramburs(aşa am optat eu).
... Zis şi făcut... A venit şi ziua de miercuri. Stau eu ca prostul şi aştept... şi aştept... şi aştept... Şi NIMIC!!! Vine şi ziua de joi... Îi sun pe cei de la magazinul online. Aceştia (puţin miraţi că nu mi s-a livrat încă comanda), scuzandu-se, îmi spun să stau liniştit că "astăzi" sigur voi primi coletul. Întradevăr... Joi după-amiază mi-au sunat la uşă cei de la FAN COURIER. Dar... Surprizaaaaa ! ... Atunci când am finalizat comanda respectivă mi s-a spus că suma de plată este 451 RON , iar transportul este gratuit (deoarece suma se încadra în costurile conform cărora se asigură cheltuieli de transport din partea firmei ) ... Acum să constat că cei de la FAN COURIER îmi inmaneaza o chitanţă în valoare de 491 RON.
Iau eu coletul , îl studiez şi constat că pe el era trecută suma de 451 RON. Îi cer explicaţii curierului ... Acesta spune că şi lui i se pare ciudat şi că înainte de a suna la uşa mea a luat legătura cu cei de la sediu (pentru lamuriri) ,iar ei i-au "confirmat" că suma de plată este de 491 RON... HUMMM !!!
Eu, ca un cumpărător de bună-credinţă şi ca un bun-platnic ce sunt, am scos mangotii din buzunar şi am plătit (cu toate că pe factura fiscală a comenzii era trecută suma de 451 RON).
Am intrat în casă şi am pus mâna pe telefon. Am sunat la unul din numerele(0723/0742 55 22 33) tipărite pe chitanţa de ramburs, pe care mi-o înmânase individul de la FAN COURIER, pentru a cere explicaţii în legătură cu diferenţa aceea de 40 RON... Mi-a răspuns o duduie (care a uitat să se prezinte) şi am început să îi turui problema mea. Mi-a zis pe un ton acru să aştept că îmi va face legătura în altă parte. Mi-a pus o melodie ... şi am aşteptat până când... MI-A ÎNCHIS. Am sunat din nou şi iar mi-a pus placa cu "legătura" ...şi iar am aşteptat... şi iar mi-a închis . Am sunat şi a treia oară . De data aceasta nu s-a mai sinchisit să vorbească. Pur şi simplu a ridicat receptorul şi ... după 30 de secunde, a închis . Enervat la culme de atitudinea sfidătoare a individei , am sunat la cei de la Apple. Acolo mi-a răspuns un domn FOARTE AMABIL , care după ce i-am dat toate datele necesare de identificare a comenzii şi după ce i-am povestit întâmplarea, şi-a cerut scuze şi s-a oferit să îmi transfere imediat banii FURAŢI de către cei de la FAN COURIER , urmând ca mai apoi să îşi regleze conturile cu cei de la firma de curierat. Am spus că nu mă grăbesc şi că suma respectivă nu este importantă pentru mine, ci pur şi simplu m-a deranjat gestul şi nesimţirea celor de firma de curierat. L-am înştiinţat pe individ că voi înainta o sesizare către OPC (mai ales ca aveam destule probe de necombătut). Omul m-a asigurat de tot sprijinul şi mi-a spus că nu este primul astfel de caz datorat firmei FAN COURIER. Mi-a spus că au mai păţit astfel de minunăţii cu cei de la curierat şi că el chiar mă sfătuieşte să dau curs intentiei mele de a face acea sesizare la OPC.(foarte simpatici şi amabili cei de la Apple România - IRIS SA) M-a asigurat că indiferent dacă doresc sau nu să îmi transfere ei suma respectivă , ei o vor trimite catre mine în maxim 2 zile lucrătoare.... Le-am mulţumit pentru amabilitate şi pentru profesionalism şi am închis.
Nu au trecut 30 de minute ( PE CUVÂNTUL MEU) şi ţââârrr la uşă... Cine credeţi că era?
:D :))) Individul de la FAN COURIER . Se prezentase cu banii şi cu scuzele de rigoare .
Prima lui întrebare,după ce mi-a returnat suma "furată" , a fost :

" AŢI SUNAT DEJA LA OPC? "


În concluzie :

ÎN românia NU EŞTI RESPECTAT DECÂT ATUNCI CÂND ÎI FACI SĂ TE ŞTIE DE FRICĂ ... ALTFEL EŞTI LUAT DREPT FRAIER.


P.S. :
Respectele mele celor de la Apple România şi I.R.I.S. SA ! Păcat că firma de curierat, cu care colaborează in prezent, le sperie clienţii ...

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: