24 iul. 2008

Ar fi putut sa fie puiul tau ...

_______________
____________
______

Am sa va spun povestea unui baiatel care isi doreste foarte mult sa traiasca. La numai trei anisori si 7 luni, Catalin al nostru se pare ca va castiga cea mai mare batalie e vietii lui: cea impotriva mortii. Pe scurt in Romania a fost diagnosticat cu o tumoare la baza craniului, doctorii din Romania nu au avut experienta necesara si nici echipament performant sa afle natura tumorii si sa-l trateze corespunzator. Dupa trei saptamani de “investigatii” au ajuns la concluzia ca baiatul este foarte bolnav si ca nu se mai poate face nimic pentru el si a fost trimis acasa cu o reteta de Nurofen si un raport medical, necesar unei eventuale plecari la o clinica in strainatate.
Am sa scriu povestea lui in trei parti, prima parte contine aventurile din spital vazute prin ochii mamei lui Catalin, a doua contine rezultatul investigatiilor din Romania, ce s-a intamplat la Casa Nationala de Asigurari si aventurile de pe aeroport, iar a treia miracolul care poarta semnatura Sectiei de Oncologie Pediatrica a Spitalului Universitar Leuven
“.




In fotografie e Catalin Bobaru. Dintre cele 7 poze pe care le-am primit pe mail de la prietena mamei lui, asta e, cat de cat, suportabila la vedere. Fata micutului este plina de rani pe care si le-a facut singur, de durere. Povestea lui e incredibila. O gasiti in intregime aici. “ASA CEVA NU TREBUIE SA SE MAI INTAMPLE NIMANUI!”, spune cea care i-a facut blog-ul lui Catalin.

Ce putem face?

Fiananciar am reusit sa ii sustin pana acum. Corina, mama lui Catalin, a avut si ea ceva bani, oamenii din sat au donat fiecare cat a putut, dar pe viitor m-as bucura daca am reusi sa strangem ceva banuti pentru ei, pentru cele zilnice. Un alt aspect important ar fi vizitele la spital. Corina si-ar dori foarte mult sa auda voci romanesti, este foarte singura si deznadajduita!! Mai are un baietel de sapte ani acasa si isi face tot felul de grji. Eu am incercat sa o sprijin din toate punctele de vedere dar am si eu o fetita de sapte luni de care trebuie sa am grija. M-am dus la ea aproape zilnic dar doctorii mi-au spus ca m-am angajat la o treaba care ma va epuiza psihic si fizic si ca nu ar fi rau ca si alti romani de aici sa o viziteze, macar pentru o vorba buna.

In rest incercam sa spunem povestea lui fara sa fim vindictivi, dar vom fi onesti si nu vom lasa nimic deoparte, nu vrem sa intoarcem pe nimeni impotriva noastra! Vrem doar sa il facem bine pe Catalin care a fost efectiv trimis acasa sa moara, cu Nurofenul intr-un buzunar si raportul medical intr-altul. …Este pur si simplu halucinant ce s-a intamplat cu acest copil. Vrem sa nu se mai intample si altora, vrem sa existe medicamente suficiente in tara pt bolnavii de leucemie, vrem sa existe RESPONSABILITATE si legi care sa ajute pacientii romani sa se trateze in strainatate in cazuri de urgenta majora. Poate povestea lui Catalin va fi o palma dupa ceafa pentru multi si lucrurile vor fi schimbate. Poate…”, spune cea care ii gazduieste acum in Belgia pe Corina si pe Catalin, atunci cand nu sunt in spital.

Daca sunteti in Belgia, donatiile le puteti face personal la salonul de la departamentul pediatrie oncologie a spitalulului UZLeuven direct catre CORINA BOBARU. Sau in contul ei:

CORINA MONICA BOBARU
Pentru Belgia : 745-0199943-95
Pentru transfer european : IBAN BE76 7450 1999 4395
BIC KREDBEBB

Daca sunteti in Romania, puteti folosi contul tatalui lui Catalin:

BANCA TRANSILVANIA
BOBARU VASILE VIOREL
RO47VTRL03001201L36952XX


_________

_____________

____________________



ARTICOL PRELUAT INTEGRAL DE PE "BLOG DE SUFLET" !

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: