6 aug. 2008

M-AM ÎNTORS (dar plec din nou)


Am revenit ,dar doar pentru câteva zile... Totuşi sper să apuc să aştern aici pe blog câte ceva . Am foarte multe de scris. Am enorm de multe materiale şi probleme de dezbătut. De mâine voi încerca să creez măcar câteva articole.
Şi tot aşa până la toamnă... :D

- Minorii lipoveni,proveniţi din familii sărace, sunt exploataţi şi lucrează la negru pentru curăţarea plajelor litoralului românesc ...şi asta cu complicitatea statului român ( ADPP MANGALIA, APELE ROMÂNE,etc.) Toţi au închis ochii ...
- Pepe se scaldă pe furiş în apele Mării Negre din zona Neptun . Acesta înoată departe ,lângă geamanduri şi balize, pentru a nu fi recunoscut de către turiştii ghiolbănari...
- Ţâţe, ţâţe şi iar ţâţe .... sau cum să te faci de căcat ,pozând pentru hi5, printre apele jegoase ale Mării Negre.
- Ţăranii de asfalt şi cocalarii de Bucureşti au invadat litoralul românesc.... iar serviciile si mizeria sunt pe măsură.
- La restaurantele de 3 stele ,pe litoral, rişti să dai peste o picoliţă arogantă (de parcă ar fi restaurantul ei) cu priviri de-ţi stă potolul în gât şi avortează gravidele de spaimă..., peste fire de păr servite drept garnitură la friptură, pahare murdare de muci, ospătari care nu cunosc nicio limbă străină (ce să mai vorbim de Limba Română), etc etc etc NESIMŢIRE ŞI MIZERIE !
- Salvamari incompetenţi !
.... şi totuşi am şi câteva cuvinte de bine ....


DAR TOATE ACESTEA (inclusiv foto-video) ÎNCEPÂND DE MÂINE.

*fotografiile+secventele video de la acest articol (si din urmatoarele 3 articole ) imi apartin si nu permit preluarea lor fara acceptul meu (indiferent ca au sau nu watermark) !

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: