9 iun. 2008

Optimism de mamă şi soţie ... :)

""" Sunt recunoscătoare

1- soţului care sforăie toată noaptea,
Pentru că doarme acasă cu mine şi nu cu altcineva.
2-Fiului meu care se joacă tot timpul la calculator,
Pentru că înseamnă că este acasă şi nu pe străzi.
3-Impozitelor pe care le plătesc,
Pentru că înseamnă că sunt angajată.
4-Murdăriei de curăţat după o petrecere,
Pentru că înseamnă că am fost înconjurată de prieteni.
5-Hainelor care sunt puţin cam strimte,
Pentru că înseamnă că am destulă mîncare.
6-Umbrei mele care mă însoţeşte la muncă,
Pentru că înseamnă că sunt afară în lumina soarelui.
7-Podelei care trebuie şterse şi ferestrelor care trebuie spălate,
Pentru că înseamnă că am o locuinţă.
8-Locului de parcare pe care îl găsesc tocmai la capătul blocului,
Pentru că înseamnă că pot să merg şi că am fost binecuvântată cu un mijloc de transport.
9-Zgomotului pe care trebuie să-l suport de la vecini,
Pentru că înseamnă că pot auzi.
10-Grămezii de rufe de spălat şi călcat,
Pentru că înseamnă că am haine de îmbrăcat.
11-Oboselii şi durerilor musculare la sfârşitul unei zile,
Pentru că înseamnă că am fost capabilă să muncesc din greu.
12-Telefonului care mă trezeşte în zorii zilei,
Pentru că înseamnă că sunt vie. """ [ o sotie cu certificat de mama ]

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: