13 sept. 2024

L-am dus pe tata la mare (dupa aprox 24 ani de pauza).



Este greu sa mergi la mare cu un bătrân de 82 ani. 
As minți să neg asta.

Mai ales când în speță este vorba despre un bătrân cu un infarct grav la activ, cu multe micro accidente vasculare în ultimii 14 ani, aproape surd (dar care refuza sa poarte proteza auditiva) , aproape orb , cu un început de Alzheimer ... și cu un caracter extraordinar de dificil.

.... INSĂ ESTE VORBA DESPRE TATA. 
Și chiar i-a plăcut mini vacanța aceasta. Iar eu îi datorez mult mult mai mult de atât.

De multă vreme îmi doresc să îi fac aceasta bucurie. Foarte greu am reușit să îl scot din curtea lui.

A fost o vacanta cu peripeții.
A făcut o ditamai gripa (probabil luată de la mine), dar este sub control.
Eu m-am întors cu o colica renala de toată frumusețea (probabil câteva pietre prețioase).

Doua zile au fost valuri și vânt, iar două zile a fost cald și mare liniștită.
In cele din urmă aventura s-a terminat cu bine, cu amintiri foarte frumoase, cu împlinirea unei dorințe și cu multe fotografii și clipuri alaturi de tata.


Doamne-ti mulțam!


***




































































































0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: