13 sept. 2024

Tata si COVID u .



[ despre "teoriile conspirationiste" care se dovedesc a fi adevărate]

Tata (82 ani) nu este vaccinat in pandemie. Clar.
Niciunul nu suntem.
Și asta poate că i-a salvat și prelungit viata cu multi ani.

După mulți, multi, multi ani ... tata a făcut gripă. Cu câteva zile în urma. Exact în ultima seara de Eforie. Acum când am fost cu el la mare. Probabil a luat-o de la mine, deoarece eu eram gripat când am plecat pe litoral.

Cat la ținut gripa pe tata? Fix 24 ore intense.
A debutat prin febră 39,8 - 40 și incapacitatea lui de a mai sta in picioare. Cădea din picioare. Undeva după ora 15-16 după amiază. Și a ținut până undeva in jur de 4 dimineața.
Febra i-am scazut-o in aprox o ora de când i-am descoperit-o.

CU CE L-AM TRATAT SI L-AM SCAPAT IMEDIAT DE GRIPA SI FEBRA?
Cu Nurofen răceală și gripa + paracetamol + carmol. La 4 ore. O dată Nurofen și o data paracetamol. De fiecare dată și frecție cu carmol pe corp + șosete înmuiate in carmol.
Până a doua zi.

A doua zi s-a ridicat din pat fara nicio problema. Mai vioi ca niciodată. Îi mai curgea puțin nasul. Și, după cum s-a văzut în ultima filmare, când a ajuns la el la Posești, era super strong și fresh.

La recomandările "panicarzilor" și ale "vaccinatilor" , când au debutat simptomele de gripa, .... i-am făcut și un dublu test (gripa-covid). 
Evident , la gripa i-a ieșit negativ (pentru că așa "trebuia"). 
Iar la covid i-a ieșit "neconcludent". Însă toți "pareristii" și vreo câteva cadre medicale au zis "Daaaaa. Areeee cooooviiiid!"

Ba chiar, rude mai apropiate (din sistemul medical) îl trimiteau la moarte sigura : " VAAAAI, ARE COOOVID! DACA VRETI SA IL SALVATI , INTERNATI-L URGENT LA SPITAL SA II FACA PROTOCOLUL! CHEMATI URGENT SALVAREA!"

Daca as fi ascultat de unul sau de altul, probabil, astăzi tata ar fi fost mort.
Îi mulțumesc lui Dumnezeu că mi-a dat gândul cel bun și că am făcut exact ceea ce trebuia.

In opinia mea, aceste teste din farmacii vin gata "preparate".

In alta ordine de idei, NU VA LUATI NICIODATA DUPA MEDICII CRIMINALI sau DUPA VACCINISTII CARE SI-AU NENOROCIT SANATATEA (a lor sau a celor din jur)! Pentru că riscați să vă transformați în ucigași ai celor dragi.









***

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: