22 sept. 2019

Dieta ketogenică adaptată pentru un amstaff operat de cancer (carcinom mamar) .


   Am adăugat noi elemente in dieta ketogenică pe care i-o servesc Evei (catelusa mea amstaff) , de mai bine de un an . Am introdus curcuma și varza roșie .

Ingrediente noi și cantități noi.

* 5 kg pulpă vițel (fara os)
* 2 kg sfeclă
* o varză roșie mică
* 2 kg mere ionatane
* 300 g ulei cocos obținut prin presare la rece
* 100 g curcuma (pudra turmeric)
* 2 kg dovlecei
* 1,5 kg țelină căpățână
* 2 kg păstârnac rădăcina
* 4 legături pătrunjel
* 2 kg spanac congelat
* 2 kg brocolli (nu trebuie să depășească 10% din alimentația zilnică, deoarece devine toxică)
* 1 kg morcov
* 1 kg ardei gras
* 2 kg ardei kapia


    Totul crud, toate date prin mașina de tocat/robot și apoi amestecate bine (frământate ușor) . Se pun la pungi (porții pe zile) și se baga la congelat. Mi-au ieșit 18 pungi . Deci aprox 14 zile , în condițiile în care mai primește și suplimente (oase tip garf , organe , kefir, branza dulce, galbenusuri de ou, peste , etc.) .
De data aceasta , polenul si propolisul i le voi doza separat , la servirea mesei , din trei in trei zile (direct in castron) .
Nu i le-am mai amestecat in mix-ul de mai sus , deoarece am introdus varza rosie si curcuma .

¬¬¬

     Dieta este atent calculată și dozată (pe greutatea ei) , conform unor studii si cercetări oncologice din afară.
Are efecte surprinzătoare in cazurile de cancer la caini si pisici .
Eva are 8 ani si trei luni dar , de cand o hranesc astfel, se comportă de parcă ar avea un an si jumătate .
Este sterilizată insă , datorită acestei alimentații si miscării , are o greutate constantă de 27,5 kg.
Eva este operata in urma cu aproape un an si jumătate de cancer mamar (carcinom mamar) si are ambele lanturi mamare extirpate . Operatia a fost efectuată cu succes de către domnul medic veterinar Cătălin Paul Popescu , de la Cuppy Vet Yaz Ploiesti .

      Pe langa aceasta dietă săracă in carbohidrați , mai primește Omega 3 de uz uman , Wyzium, OncoVet 2 , Vit C 500 de uz uman , polen si propolis in stare crudă.
Ca si hrană complementară ii mai dau oase de vită tip garf (șiră) , organe crude , urdă/brânză dulce de vaci, gălbenușuri de ou crude , pește , kefir .


   Dieta de bază (reteta) , de la care am plecat cu constructia acestui tip de alimentatie , o am tot de la Cătălin Paul Popescu ( cel mai bun medic veterinar din cati cunosc) , de la Clinica Veterinară CuppyVet Yaz Ploiesti .
Trebuie ținut cont de starea fizică a cainelui , de vârstă, de analizele lui medicale si de mediul in care trăiește . De aceea este recomandată consultarea medicului veterinar , inainte de a trece pe o astfel de alimentație .


Post Scriptum: 

6:45 AM - turele la bicicletă (5 km)
8:00 AM - servirea mesei / micul dejun (mix keto adaptat, caș muntenesc de Posești, polen , propolis și ....pupici)



~~~














      Am intâlnit atât de mulți omniscienți , doctori in nutriție, specialiști veterinari și dumnezei in creșterea câinilor PE FORUMURILE SI PAGINILE dedicate anumitor rase de câini , INCÂT ACUM IMI VINE SĂ IMI DAU SINGUR ȘUTURI IN CUR pentru că am indrăznit să ii contrazic sau să intru in vorbă cu ei ...
Toți au in cap bășini cu câini game , cu câini aduși de afară , cu pedigree-uri online, cu tot felul de căcaturi .
Se pare că de aceea is pline adăposturile cu câini de rasă ... Datorită profesionalismului mocofanilor omniscienți si a trendinezilor bășiți și plini de valoare . Bombardieri cu câini de luptă. :(
Mai nou au apărut si dudui bombardiere , dhă cartier , cu suferințe de "jmecherie" . Astea-s și mai doxate in materie de cultură de canisă , creștere și nutriție .
Mi-e milă de viitorul lor ! Zău !


Am rămas in urmă , plm ...
Dooogh .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: