22 sept. 2019

Alegeri 2019. Eu votez Mircea Diaconu .


     Mircea Diaconu si-a depus candidatura pentru functia de președinte al României .
Este singurul pe care voi pune ștampila. Asta cu toate că in jurul lui se intâmplă multe chestiuni care nu imi sunt pe plac și se fac niște jocuri care din nou imi confirmă teoriile din ultimii ani.

...
    Norica Nicolai, zâmbind pervers acolo, în spatele lui Mircea Diaconu, îmi cam dă o stare de nesiguranță (că să nu zic de greață și scârbă ) ... Asemenea/acelasi sentiment de scârbă și în ceea ce privește sprijinul celor două formațiuni politice din spatele candidaturii lui Mircea Diaconu. Însă ... încă nu abandonez alegerea făcută de mine pentru votul ce va urma să mi-l exprim curand. Asta doar pentru că îmi place omul . Fiind singurul (din toată clasa politică RO) de care nu îmi este scârbă .
    Nu am niciun fel de speranță si nici nu îmi fac iluzii că se va mai schimba vreodată ceva. Însă chiar îmi place omul, îmi plac gândurile lui și tot ceea ce el exprimă . Deci clar va avea votul meu .

    Fiecare este liber să creadă și să spere in orice și in oricine .
Eu nu mai cred și nu mai sper de multă vreme ... Tocmai de aceea il votez pe Mircea Diaconu.

    In opinia mea , pentru halul in care am ajuns ca țară și ca nație , sunt vinovati toti cei care s-au plimbat pe la putere sau prin opozitie , din 1989 pana astăzi . Iar , in România , nu avem partide si culori politice. Toti au aceeasi culoare și aceeași doctrina (culoarea maro si doctrina propriilor cururi) .
Insă este doar opinia mea . Opinie in baza căreia am luat hotărârea să mă car definitiv de aici , cât mai curând și imediat cum voi avea ordine in toate cele necesare.



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: