26 aug. 2019

Road Trip România 2019 - un fel de intro .



     In plimbările mele de anul acesta prin țară (cumulate cu cele din anii trecuți), nu am inâlnit nicio zonă mai curată și mai frumoasă decât Maramureș , Bihor și Sălaj .
O hârtiuță sau un chiștoc nu am văzut pe jos.
Iar oamenii ... Oamenii parcă ar fi înjeri coborâți din cer (in comparație cu ai noști din Muntenia și Dobrogea ) . Așa bunătate , blândețe , frumusețe sufletească și altruism , nu cred că se mai găsește pe undeva prin țara noastră .
In partea aceea de țară (Maramureș, Bihor, Sălaj) îs numai oameni de soi , oameni minunați și care aduc cinste și onoare României.



Da', cei drept, nici prea mulți "sudiști" nu am găsit pe acolo ...
Bucureșteni sau ploieșteni nici atât .
In schimb am intâlnit mulți turiști streini ( israelieni , austrieci, englezi , italieni , francezi ) . Turisti care apreciază adevăratele valori cărora noi le-am dat cu piciorul sau le-am batjocorit.

Doamne feri' , să descopere hoardele de sudiști zonele acestea care parcă-s rupte din Rai ! Sper să rămână toți pe Valea Prahovei , in ghena lor de gunoi .


(va urma)






0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: