27 aug. 2019

Găzari și găozari , in viziune personală .


Ce de prieteni am acum ...
Mă caută până și cei care de luni de zile 
nu au mai dat macar un semn de viață .
Ciudat !



        Până în urma cu vreo doi - trei ani , o mare parte dintre rudele mele și cunoscuții mei DIN PLOIESTI , nu puteau durmi "de grija mea" . Ba chiar aveau coșmaruri și migrene cronice .
Pe unde se întâlneau între ei/ele (chiar și pe stradă) , pe unde se duceau în vizită , deveneam subiect principal de discuție și de bârfă .

Atât eu cât și ai mei eram principalele subiecte , principalele obstacole in calea lor și cele mai arzătoare probleme ale unchilor , ale mătușilor și ale verilor/verișoarelor (și nu numai ale lor) .
Mă refer la cunoștințele și rudele noastre de aici , din Ploiesti sau din împrejurimi .
Niciodată nu au avut un cuvânt bun de spus sau un umăr de pus . Întotdeauna au fost roși doar de pizma, dusmanie, frica , avariție , răutate .
Am preferat sa fac pe prostul întotdeauna ...

Se căcau toți pe ei de frică . Frica de mine , frica de faptul că mă voi ridica eu vreodată cu pretenții sa le iau sărăcia din traista , șamd. Deh, când toată viața ai trăit așa , fără principii , ajungi sa crezi că toți ceilalți îți seamănă în defecte și răutate . Îți vine greu să accepți că există oameni cu principii și cu o altă scară de valori (complet diferită de a ta) .

        În prezent , de vreo doi - trei ani (știm noi de ce și de când) , brusc s-au sucit cu toții . Am devenit oameni buni și căutați . Toți încearcă să se apropie de noi , să ne fie prieteni , să ne propună diverse .
Deja unii sunt atât de insistenți încât au devenit obositori .
Acum toți ne plac , ne caută și încearcă să se apropie de noi .
...
Ca și situație particulară / aparte din toată această poveste , este și conjunctura in care multi se duc acum sa se laude că ne sunt prieteni , că ne sunt rude , că una ... că alta ... la diverse persoane sau prin diverse locuri (unde au interese directe). Încercând să profite cumva de pe urma noastră și în numele nostru . Wrong choice, bă băieți și fete !
Eu, de ceva vreme, nu mai recomand pe nimeni nimănui . M-am fript de prea multe ori .
Sunt doar situații și cazuri excepționale in care o facem doar personal , prin viu grai , direct .
Deci , IN ATENTIA CELORLALTI ! Cel ce se laudă că ne cunoaște , că vine in numele nostru , că ne este ruda sau prieten , DAR NU ARE CONFIRMAREA MEA PRIN VIU GRAI ... este de evitat .

______________

Brusc , am devenit digerabili, utili, buni de exploatat ca imagine, buni de căpușat , buni de parteneri de afaceri , buni de prieteni , buni de asociați , buni de fraieri !?
Bă , da' voi chiar sunteți nesimțiți ? Chiar atât de mocofani ne considerați ? Ne jigniți inteligența . Parol !

Atenție !
Eu nu uit . Nu pot sa uit . Niciodată .
Pot doar să mă prefac foarte bine , să vă studiez, să vă las să vă faceți jocul până la un anumit punct .


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: