2 sept. 2019

URGENT CARGUS A COMIS-O DIN NOU .





Noi aventuri cu mizerabilii de la Urgent Cargus ... :(


     In data de 29.08.2019 , la ora 20:00, am plasat o comandă pe site-ul celor de la MAXI PET România .
Comanda conținea produse (hrană) pentru necuvântătoarele pe care le am in curtea tatălui meu din Posești , Prahova . Era o chestie relativ urgentă.

Am specificat in observatiile comenzii că aș prefera să primesc coletul cel târziu in data de 03.09.2019 . Am primit confirmarea si AWB-ul de urmarire.
In data de 31.08.2019 , ora 04.00 AM, AWB-ul imi spunea că pachetele (5 la număr) au ajuns in depozitul Urgent Cargus Ploiesti ... Deci , teoretic , se puteau face cu livrare sâmbăta . Nu , nu s-a făcut livrare sâmbătă .
Ei bine , astăzi este luni , 02.09.2019 .
Văzând că ele sunt deja in depozit si (logic) , gândindu-mă că le voi primi azi (luni, 02.09.2019) , mi-am programat deplasarea la curte pentru astăzi .
Doooogh ! Si am tot așteptat să fiu contactat de Cargus .
Neprimind SMS de la UrgentCargus (asa cum se obisnuieste) , am sunat eu agentul de zonă , pentru a-l intreba despre colete .
Băiatul (un tip super ok) mi-a spus că nu mi le poate livra , deoarece nu a găsit in depozit decât 4 colete din 5 .
Le dau mesaj celor de la maxipet, in jurul orei 11:45 AM . La doar zece minute (foarte prompti) mă sună o doamnă de la MaxiPet și imi spune că s-a interesat și că unul dintre colete a rămas in depozitul Cargus din București . Cel mai probabil / cel mai devreme aș putea să le primesc in data de 04.09.2019 ....
Eu pe 04.09 nu voi putea prelua respectiva comandă , deoarece nu mă voi afla la domiciliu pentru câteva zile . Fapt pe care il si mentionasem la observatiile din subsolul comenzii plasate .
Hmmmm !
Drept urmare am acceptat propunerea doamnei de a anula comanda si de a o relua la o dată ulterioară , cu toate beneficiile de rigoare pe care le aplicasem deja la această comandă .


* Urgent Cargus au demonstrat incă o dată cât sunt de incompetenți și ce servicii jalnice au . Nu este prima aventură pe care o am si nici primul meci . La ultimul meu meci cu ei , fiind nevoit să apelez la ajutorul Politiei (actiune finalizată cu succes, in favoarea mea ) .
Recomand să ii evitați pe cât posibil .


* Agentul de zonă nu are nicio vină. Este un tip super de treabă și poate unul dintre cei mai organizati si harnici salariați ai Urgent Cargus. Insă ... cu o floare nu se face primăvară.

* Am tot respectul si toată recunoștința pentru cei de la #MaxiPetRomania . Incă o dată au dat dovadă de rapiditate, promptitudine , amabilitate , seriozitate , profesionalism , flexibilitate și bun simț . Ei nu au nicio vină . Mulțumesc !

P.S.:
Pot proba oricând cele scrise mai sus cu inregistrările convorbirilor telefonice .



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: