7 nov. 2018

Exista oare politisti care au relatii dubioase cu interlopii și clanurile de rromi din Ploiesti ? (prima parte - idei principale)


    Politia de la Halele Centrale Ploiesti este mana in mana cu interlopii și clanurile de rromi samsari din zona ???

    În speță , in această dimineață, agent șef  Burlacu și cu agent Stan (secția 1 Politie Ploiesti) mi-au lăsat impresia că au făcut jocurile clanului lui Cantemir și ale rromilor care fac specula pe platoul Halelor Centrale Ploiesti ...
        Din nou , in această dimineață , mi-am găsit autoturismul lovit/zgâriat pe bara din spate , in parcarea de la Halele Centrale , tot de către o dubă precum cea de săptămânile trecute (în același mod).
De aceasta data , autoturismul mi-a fost zgariat de către duba rromilor care fac evaziune fiscală cu ciuperci pe platoul Halelor Centrale Ploiesti (sub ocrotirea autorităților !?) .
Când am gasit duba cu usa sprijinita in bara autoturismului personal , i-am luat la întrebări pe șofer și pe "coetnica" care îl însoțea . Atunci a sărit toată țigănimea cu scandal , intentii de bătaie și amenințări. A venit inclusiv interlopul N. Cantemir , cu scandal mare, injuraturi de mamă și amenințări cu violenţă . De asemenea , ulterior, acesta a intrat chiar si în biroul polițiștilor, la intimidare (iar cei doi agenți nici nu crâcneau in fata lui) , dand "sfaturi" si indicatii ca la el acasa ....

    La sosirea polițiștilor (agent șef Burlacu și agent Stan / Secția 1 Politie Ploiesti) , la fata locului, evident ... tot eu mi-am luat amenda (200 lei / 100 lei in 48 ore) și șoferul respectiv a primit doar avertisment. De fapt nici nu stiu daca i-au mai dat vreun avertisment respectivului , deoarece el a ramas in biroul celor doi politisti , iar eu am plecat.
Deci despre ce vorbim ?
De ce ?
Pentru că am îndrăznit să deranjez clanurile din zona , pentru că am îndrăznit să mă apăr, pentru că domnilor politisti nu le place adevărul și nici când le sunt deranjate combinațiile !?!?
De ce mai stam in Romania ?

...............

        Șoferul dubei avea inclusiv asigurarea expirata . In biroul polițiștilor se tot chinuia să își fotografieze asigurarea pentru a o trimite cuiva pe wtsp ....Probabil sa îi facă asigurarea începând de astăzi. Polițiștii au observat acest aspect , au văzut că asigurarea era cu probleme , dar au tăcut (crezând că eu nu am observat).

Dintre toți participanții , eu am fost singurul care a prezentat un buletin atunci când domnii polițiști au solicitat actele de identitate. Ciudat nu ?
Ciudat mi se pare chiar si faptul ca nu au sanctionat pe nimeni pentru lipsa actelor de identitate.

      O sa revin pe subiect . Mai ales că mi-au dat un proces verbal neinteligibil si pentru ca eu nu am scris nimic cu mana mea in declaratiile luate , tot ceea ce s-a scris fiind scris de catre domnul agent Stan (sectia 1 Politie Ploiesti) ... Domnul agent Stan, cel care facea insinuari acuzatoare inca dinainte asupra mea (cu toate ca atunci cand a sosit la locul intamplarii , m-a gasit inconjurat de catre cel putin 10-15 rromi si acoliti ai acestora, inclusiv Cantemir care era chiar langa mine).

~~~~

     In urma cu mai bine de un an , un alt samsar de la Hale , mi-a lovit autoturismul in timp ce dădea cu spatele fără să se asigure.
Am făcut sesizare ...
Ghiciti ce s-a întâmplat ?
.............
Exact , NIMIC. Prea mica zgârietură (pe bara și ușa dreapta spate).
Exista filmarea camerei din mașină publicată chiar aici , pe pagina.
Pe vremea aceea , la Secția 1 , in zona Halelor Centrale , activa vestitul domn' polițist Florian Ioniță .
Cel care mi-a avariat atunci mașina s-a dat bolnav de inima , s-a prefăcut că îi vine rău , că o fi că o păți .
Și atunci era cat pe ce sa fiu tot eu scos vinovat. Însă când au auzit că am filmare pe camera din mașină au dat-o cotită .
Însă eu am rămas cu paguba .

Acum, astazi,  au sărit tot clanul și toți samsarii din Hale cu scandal .
Cuvântul meu și al soției mele împotriva clanului .
Autoturismul era parcat într-un loc de parcare din apropierea chioșcului de taxare.
Deci ...

M-am saturat sa fiu umilit , amenintat , intimidat si calcat in picioare in propria tara. Si asta doar pentru ca incerc sa fiu cinstit , sa imi vad de treaba mea si sa fiu corect cu toti.
M-am saturat sa vad atata mizerie oriunde intorc privirea.
M-am saturat sa tot fiu baiatul bun , ala care lasa de la el .
Precum am mai spus , REFUZ SA PLEC CAPUL SI VOI FACE ASTA PANA CAND VOI INCHIDE OCHII SI VOI RASUFLA PENTRU ULTIMA OARA .






*** VA URMA ***


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: