24 oct. 2018

Hale si Piete Ploiesti, PH 22 DYW , Divertas M SRL si anagajatii imbecili (or fi platiti la negru) .



     De ce nu îmi voi mai parca niciodată autoturismul regulamentar , in parcarea celor de la Hale și Piețe (Halele Centrale Ploiesti) ?
Este a doua oară când îmi este lovit autoturismul acolo , parcat regulamentar, cu mine in interior.

     Ieri , 23.10.2018, in jurul orei 13:00, m-am dus cu ceva probleme de rezolvat undeva in zona Halelor Centrale Ploiesti .
Așa cum procedez de obicei, corect și regulamentar, am parcat in parcarea celor de la Hale , pe un singur loc, așa cum este normal.
In timp ce așteptam pe cineva la mașină , eu aflandu-ma in interior, langa mine a parcat (pe doua locuri de parcare, oblic) duba cu numărul de înmatriculare PH 22 DYW . Ulterior am aflat că este duba celor de la Divertas M SRL (o firma dubioasă care comercializează peste și produse din peste în interiorul Halelor Centrale Ploiesti) .
Când angajații și cu șoferul au deschis usile din spate ale dubei cu marfa , au trântit una dintre ele direct in aripa stângă spate a autoturismului meu.
Vinovatul principal este pletosul din filmare. A văzut ce a făcut, dar nu m-a văzut pe mine in fata (eu având folii pe spate) . In momentul in care am simțit că se zgâlțâie mașina cu mine de vreo câteva ori mi-am dat seama că ceva nu este in regula. Usa lor din spate se proptise in aripa autoturismului meu si , in timp ce imbecilii descarcau marfa, balansul dubei imi zgaltaia propria masina.
Când pletosul m-a observat a tras repede ușa și a inchis-o . Iar când m-am dus în spatele autoturismului , a negat totul cu un tupeu și o nesimțire fantastica.
Ulterior , in timp ce se certa cu propriul șofer a reieșit din discuția lor că nu era prima situație de acest gen pe care o provoacă și că au mai avariat și alte autoturisme în același mod.
Încep să cred că angajatul respectiv o face intenționat și că are o problema psihica.


Deci RETINETI SI EVITATI IN TRAFIC SAU PRIN PARCARI !

PH22DYW și mașinile celor de la DIVERTAS M SRL

DA , recunosc, foarte greu m-am abținut de la fapte necugetate ... Foarte greu ! Mai ales când individul m-a sfidat pe față atunci când până și șoferul lor recunoscuse fapta prostului slinos și pletos .
Ce ar fi meritat ?
Nu este vorba nici macar de faptul că mi-a zgâriat partea din spate (singura vopsita "proaspăt"). Nu este vorba nici de faptul că toate zgârieturile și urmele de pe tabla nu sunt din vina mea ci din cauza unor astfel de idioți de care oricât te-ai feri tot dai .
Este vorba doar despre nesimțire, aroganta, tupeu și mizerie tipic românească.
De aceea nimic nu se va schimba curând în țara asta și Romania este o cauză pierdută.



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: