7 nov. 2018

In curand , pe blog (1)



     Interlopi , politisti , clanuri de rromi, relatii cu lumea politica, cumetrii , taxe de protectie si legaturi dubioase in randurile autoritatilor.

~~~~


1.
     Despre cum m-am ales cu autoturismul zgâriat , despre cum am fost amendat si despre cum am fost luat la mișto de către doi polițiști de la Sectia 1 Politie Ploiesti, pentru că nu am îndrăznit să las capul în jos și să mă las calcat în picioare de către "vestitul" Nicolae Cantemir (vezi cazul procurorului "Portocala" ) și clanurile de rromi / interlopi / samsari ce fac legea în zona Halelor Centrale Ploiesti (și în zona de centru a Ploieștiului).



2.
       Cred că a sosit vremea sa discutăm și să scriem din nou despre corupție, polițiști corupți , clanuri interlope și alte chestiuni grave ...
Știu că mă înham la chestiuni deosebite , grele și că poate sorții de izbândă sunt mici , însă este inadmisibil ceea ce se intampla .

Nu mai pot tolera și închide ochii.
Vrem schimbare ?
Vrem respect ?
Pai hai să îl obținem !!!

In curand o sa deschid un serial despre încrengăturile și relațiile dintre interlopi , infractori și oameni care ar trebui să ne păzească de acestia (funcționari ai diferitelor autorități), dar care fac contrariul.
Știu ce risc ... Îmi asum riscurile , așa cum am făcut întotdeauna.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: