17 iun. 2016

Sectia 1 Politie Ploiesti si mafia evazionista din zona Halelor Centrale .














       Astazi , in parcarea de la Halele Centrale Ploiesti, un imbecil mi-a lovit autoturismul . Mi-a "julit"  bara si portiera (partea dreapta) .
Jegosul este un pietar evazionist de prin Plopeni.
Se afla la Hale pentru a lua marfa fara factura si a o specula mai departe.
Nenea se prezenta cu tupeu maxim...
Mi-a lovit masina din spate , in timp ce incerca sa se inghesuie prin dreapta intr-un loc de parcare (fara sa se asigure macar).
Eu asteptam in coloana spre iesire...
Tot el era cu gura mare , refuzand sa scoata asigurarea sau sa ne intelegem cumva.
Astfel am avut ocazia sa cunosc cativa militieni de la Sectia 1 Politie Ploiesti . Printre ei l-am intalnit si peee vestitul Florian Ionitaaaa...
Nu avea nici macar procese verbale in alb. Saracie mare printre meletzieni ... si o leneee. A trebuit sa astept o vesnicie pentru ca sa faca ei rost de procese verbale.
Ionita este un fel de Robocop al militienilor (adica un mocofan patentat). Un amarat care isi priveste colegii cu un aer de superioritate , vorbindu-le in sila. Un militian (flacau batran) care inca mai locuieste cu parintii (din cate cunosc eu) .
Tare penibil ...
App, nenea militianul Ionita Florian are voie sa isi petreaca timpul pe feisbuci in timpul programului ??? Intreb pentru ca , astazi - el fiind de serviciu , a avut nenumarate postari pe feisbuci (una dupa alta , la intervale de cateva minute) .
Pai, domnu' militian, tocmai de aceea aveti evenimente multe in zona de "patrulare" (adica Halele Centrale Ploiesti) .... Daca freci duda pe feisbuci , trece viata (si serviciul) pe langa tine !

~~~
Stiati ca militienii de la Sectia 1 Politie Ploiesti trec cu vederea si inchid ochii la ceea ce se intampla pe platoul Halelor Centrale Ploiesti ? Evaziune , munca la negru, inselatorii , hotii ... si multe altele.


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: